Yamaha R6 uitlaat

Irisdz

Rookie
25 sep 2014
4
0
Ik wil graag een andere uitlaat onder m'n motor (Yamaha R6 uit 2010).
Nu hoorde ik dat akra of race fit wel een goed geluid geeft.

Iemand tips?
 
Beste,

Hangt er helemaal van af wat je wilt. Wil je puur geluid of ook prestatie? En ook of je alleen een demper wilt of een hele systeem?

Ik heb op mijn yamaha r6 '08 een toce performance einddemper. Omdat ik alleen een andere einddemper wou heb ik expres gekozen voor deze uitlaat ivm open demper (geen db killer). Nadeel ervan is dat het niet "E" gekeurd is. Tegendeels heb je wel veel plezier mee zowel de look als het geluid.
 
Thanks voor de info. In eerste instantie vind ik het leuk om er een goed geluid onder te hebben, als de motor er meer vermogen door krijgt is dat mooi meegenomen ;)

Ik denk dat ik er alleen een andere einddemper onder zet van Akrapovic Megaphone (db-killer kan er uit) :p Maar twijfel nog steeds want heb net gekeken en moet zeggen dat ik de toce performance eigenlijk ook best mooi vind!
 
Er zijn ongeveer 1783 dempers voor de R6, meer dan keuze genoeg dus zodat er voor jouw budget en smaak vast iets tussen zit. Heel veel ervan hebben e-keur en uitneembare db-killer, altijd handig zodat je snel kunt wisselen tussen sport en gekeurd.

Meer vermogen zal vooral gevoelsmatig zijn, wil je echt een paar pk extra zul je ook de brandstofvoorziening aan moeten passen aan de veranderde uitlaat.
 
Ik had op mijn R6 uit 2006 een akrapovic... Gaf een erg mooi donker geluid :Y

Kijk ook eens naar de mivv suono, ook een heel vette sound en wat goedkoper als akrapovic.

Ik zou zeggen: just Google it ..keuze zat ;)
 
Thanks allemaal voor de reactie's en het meedenken!
Het wordt toch de Akrapovic Megaphone, heb het geluid gehoord en ben om =D

@Ninjaturtle thanks for the heads up, ik was hier al van op de hoogte ;)
 
Ooww . Ik zou ff wachten met bestellen van je uitlaat .
ik heb morgen een nieuw superpole carbon schorty op mijn zx10R 2010 model liggen .
deze uitlaat heeft een prachtige vormgeving .
en een heel donker geluid is me beloofd .

bovendien wordt mijn nieuwe demper maatwerk.

Persoonlijk zou ik hiervoor gaan .
 
Op de site van superpole staan veel modellen toeters voor redelijke prijzen.
bovendien made in holland .
 
Terug
Bovenaan Onderaan