Yamaha R6 YEC ECU en kabelboom

Chrissifumi39

Die hard MF'er
19 dec 2011
784
4
Woubrugge
In mijn laatste volledige racejaar (2015) kreeg ik te maken met een falende ECU. De motor wilde niet meer starten en in mijn display kreeg ik een foutmelding (kan me de code niet meer herinneren).

Na het plaatsen van een nieuwe ECU was het probleem verholpen. Echter na een aantal races wederom de ECU kapot. We konden de oorzaak niet achterhalen en besloten daarom de complete kabelboom en quickshift te vervangen. Daarna nooit meer problemen gehad.

Nu heb ik de kabelboom en 2 kapotte ECU's liggen (nieuw waarde: > €1700,- ). Wellicht dat er iemand is die er heil in ziet om hier nog wat van te maken. Weet niet goed wat ik er voor moet vragen. Enerszijds heeft deze ellende me een bak geld gekost waar ik nog misselijk van kan worden. Als ik er toch nog wat van kan krijgen is dat mooi meegenomen natuurlijk. Anderszijds realiseer ik me dat het lastig is hier een prijskaartje aan te hangen.

Doe een leuk bod.

540.jpg

540.jpg

540.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ooit een YEC ECU met problemen gehad, die wist Carmo Electronics indertijd voor niet al te veel geld weer 100% te krijgen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan