Yamaha r6 zo goed als af geef je mening

Zoals eerder vermeld, titanium demper en polijsten die velgen (omdat de rest ook blinkt). Stoere fiets man! En figuren die beginnen over schaamranden lekker links laten liggen, gefrustreerde types. Succes ermee!
 
Ook ik vind de velgen niet bij je machine passen.
Die moeten volledig gepolijst worden of blauw met een gepolijst randje :P
 
Zoals eerder vermeld, titanium demper en polijsten die velgen (omdat de rest ook blinkt). Stoere fiets man! En figuren die beginnen over schaamranden lekker links laten liggen, gefrustreerde types. Succes ermee!

Zou ook kunnen komen dat zijn ogen niet goed zijn...voorband is net 2 km mee gereden splinter nieuw dus...en de achterband is ook op het cirquit geweest met prof rijders dus .....laat ze maar lekker kletsten
 
Mooi! Heel mooi!

Vind zelf alleen de witte velgen wat minder maar soi, smaken verschillen.

Waar heb je die stikkers vandaan op de zijkant voor, die witte? Ziet er meteen supersnel uit, zelfs als ie stil staat! :}
 
dat is een hele mooie fiets, echt waar. dat ruitje is helemaal geweldig, de striping is goed, de uitlaat is mooi. alleen die velgen zijn het niet helemaal. hoe heb je dat ruitje eigenlijk zo gekregen :9~ :9~ heel veel :] plezier ermee.
 
mooie fiets hoor. alleen de velgen. dat wordt poetsen na elke rit :X (mijn vader had op zijn ouwe motor ook witte velgen. je blijft poetsen)

mooi werk, maar let toch op met die beweringen... :X denk wel dat er betere motoren zijn dan een R6! (en neen, ik bedoel daarmee niet een 600RR)

veel geluk en plezier ermee ;)

:? ik heb een R6 gekocht omdat ik geen betere motor voor mezelf kon vinden. (behalve misschien motoren van 20.000+ euro. MV agusta of benelli ofzo.) dus voor mij is de R6 toch echt de beste motor :? anders had ik wel een andere gekocht.

dat jij een andere favoriet hebt.. tja dat mag natuurlijk. dat is dan voor jou de beste motor.
 
ok dus er zijn onder jullie die wit niet mooi vinden maar kijk ff hoe hij er eerst uit zag...
full
 
Sorry, maar ik vind het helemaal niets.

Het lijkt alsof de kleuren en vormen niet geheel bij elkaar passen. Daarmee doel ik dus op de zwarte tinten icm witte velgen en chrome stickers. Ik vind het nu net een brommer. Verder is hij wel een stuk opgeknapt vergeleken met wat het vroeger was ja.
 
Ik vind het nu net een brommer. Verder is hij wel een stuk opgeknapt vergeleken met wat het vroeger was ja.

Wat was het origineel dan?? een driewieler? |(
kvind het geheel zeer mooi, mooie lijn zit erin nu :}
Wat ga je nog meer veranderen?
Ga binnekort waarschijnlijk ook een r6je halen,

keep up the tuning :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan