Yamaha R6

Black R6

Rookie
10 okt 2005
4
0
Amsterdam
Hallo sinds een week de trotse eigenaar van een splinternieuwe zwarte R6, echter na een tweetal uurtjes gereden te hebben merkte ik op dat er achter de linkerruit daar waar je dimlicht zich bevind enige condens vorming was opgetreden.
De volgende dag meteen contact op genomen met de dealer en deze deelde mij mede dat dit normaal was???? Dit zou onstaan doordat de buiten temperatuur kouder is dan de temperatuur achter de ruit.
Wie o wie heeft hier ervaring mee en is dit normaal????
 
Hallo sinds een week de trotse eigenaar van een splinternieuwe zwarte R6, echter na een tweetal uurtjes gereden te hebben merkte ik op dat er achter de linkerruit daar waar je dimlicht zich bevind enige condens vorming was opgetreden.
De volgende dag meteen contact op genomen met de dealer en deze deelde mij mede dat dit normaal was???? Dit zou onstaan doordat de buiten temperatuur kouder is dan de temperatuur achter de ruit.
Wie o wie heeft hier ervaring mee en is dit normaal????

Heb ik met mijn 10 ook wel eens.
 
Weet niet of het normaal is, maar de Fazer van m'n vriendin ( 2 maand oud, de Fazer dus) heeft het ook. Ook m'n r1 heeft het een paar keer gehad. Of het kwaad kan weet ik niet, maar je R6 is dus niet de enige die het heeft.
 
Logisch gezien, zou het mogelijk zijn.
Kijk maar bij huizen met enkel glas. het condens staan 's winters altijd binnen omdat het daar warmer is. Zo ook je lichtunit, als het goed is moet het condens na een tijdje als je licht brand verdwijnen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan