Yamaha R6

Status
Niet open voor verdere reacties.

Goks

MF'er
7 okt 2009
165
0
Amsterdam
Wil overstappen naar een > 06 r6, dus dit is ook de reden waarom ze te koop staat. Ik wil er ook meteen bij melden dat een nieuwe motor pas volgend jaar gaat komen. Dit betekend ook dat de r6 nog niet weg hoeft. Ik vind het geen straf om nog een jaartje te rijden *O*

Ik ben er altijd zuinig mee geweest en heb zelf ook een auto, dus de R6 is alleen met mooi weer de weg op geweest.

Overgenomen van een goede kennis van mij, de historie van deze bike is al een tijdje bekend.

Ze komt uit 1999 en heeft 29.000 km gelopen (en counting)

Undertail is omgebouwd naar een 2001 model (geen chinese kwaliteit maar originele Yamaha onderdelen dus past perfect). Misschien is het niet op de foto's te zien maar de linkerkoplamp heeft een minuscuul barstje (loopt geen water naar binnen!).

Optisch
Xenon (8000k)
led stadslicht
led achterlicht met geïntegreerde knipperlichten
led kuip knipperlichten voor
kleine kentekenplaathouder
Uniek, een zwarte frame! Frame is gespoten puur door een smaak kwestie dus geen schadegeval
Yoshimura rs3 demper(nieuwprijs:530 euro) korte beschrijving: Super geluid!
Originele demper krijg je erbij
zwarte kuipruit



Technisch
Bij vorige eigenaar is de versnellingsbak gereviseerd door Paul de Wit motoren ivm r6 kwaal, dus hier heb je ook geen problemen meer mee!
Bij Paul de Wit motoren is er ook gelijk een nieuwe ketting op gekomen.
Nieuwe en originele Yuasa accu
acumen gear indicator
Vorige maand voor en achter nieuwe Michelin Pilot Power 2CT, dus zo goed als nieuw
Nieuwe remblokken van Braking (cm55)
1000 km geleden olie vervangen


Ze is altijd netjes warm gereden en heeft in de winter altijd binnen gestaan.

Nogmaals ze hoeft niet weg, dus geen onzin biedingen en een kenner weet wat de -recent vervangen en extra- onderdelen kosten. Geen tijd voor zeikerds of topic verziekers, dus niet over een te 'hoge' prijs zeuren.

Het is gewoon een hele mooie en goede motor, waar nog heel veel plezier mee beleefd kan worden.

Vraagprijs 4500


Voor meer info en/of foto's kun je me altijd pb'en
full

full

full

full
 
Laatst bewerkt:
Wie o wie is de gelukkige die er deze zomer, mee gaat rijden !

ps. heb een hoop high-res foto's maar die kon ik niet uploaden, maar ze zijn uiteraard wel via de mail opvraagbaar *D
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan