Yamaha R6

Status
Niet open voor verdere reacties.

-arthur-

Die hard MF'er
4 jul 2007
395
1
Leiden
Beste forummers,

Afgelopen week ben ik tegen een andere circuit fiets aangelopen. Ik was niets van plan, maar werd verliefd :Y

Hierdoor kan mijn betrouwbare R6 in de verkoop doen.
Met de R6 heb ik enkel vrije circuit dagen gereden.
Afgelopen jaren veel plezier van gehad en ongeveer van top tot teen de R6 verbeterd en voorzien van een inzichtelijke geschiedenis.

gekocht in 2010. Als Bouwjaar 1999

2012:
Motorblok vervangen voor een straatblok met 28.000 KM (2002) omdat het blok wat er in zat mogelijk cilinder problemen had. Heb toen alleen de koppeling van mijn oude blok overgezet. De rest van het blok krijg je erbij voor spare parts/hobby of decoratie.

2013:
Vering aangepakt. Gezien ik hier geen historie bij had.
Voorkant is voorzien van K-tech piston kit en stelschroef onderin. (Echt geweldig!) Dit uit laten
voeren bij JVP in Waardenburg.

Achterveer van WP laten reviseren. (JVP)
(Bonnen aanwezig)

- slechts 2 dagen gereden dit seizoen.

2014:
- slechts 2 dagen gereden dit seizoen.

2015:
Snelgas gemonteerd met duwende en trekkende kabel
- reeds 2 dagen gereden nu, en daar blijft het bij met de R6.

Verdere specificaties:
- set keurige pirelli supercorsa's
Voorband 2 dagen oud
- wp rearshock
- voorvering aangepast (K-tech)
- SBS Remblokken
- Uitlaat systeem, geen idee welk maar zit met delen inelkaar.
- Bos demper, totaal geen last op Assen of Zandvoort
- PP Tuning remschakelset, volledig verstelbaar
- Carbon blokbeschermers (Beide kanten)
- stompgrips, in verpakking
- Active type 3 snelgas
- polyester kuipenset JVP (Bij autospuiter gespoten)
- Zero gravity kuipruitje
- DPMS tankdop met snelsluiting
- stalen remleidingen
- box met div tandwielen en extra clipons
Etc etc

Iedere winter mijn vloeistoffen vervangen incl. filter.

Kortom, een zeer betrouwbare fiets met de juiste specificaties.

Vraagprijs: 1950,-

7ntj5utyb8g.jpg


te bereiken via PM of 06 twee vijf 300 zes zes 0
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan