Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Welkom in de wondere wereld van de CP4. Mijn MT10 heeft een blok als een kerncentrale maar zuipt als een matroos op verlof.Wow,
Stel dat er 3 liter reserve in blijft zitten, dan verbruik je 1:12,5 vindt ik nogal gortig voor straatgebruik. Ik heb 2 V-twins, de SV650 doet 1:19,5 op straat en de Tr1 doet 1:7 op circuit
Die 17 liter doet er niet toe. Hoeveel moet je na 175km bijtanken om hem weer vol te krijgen ?Ik heb een 17 liter tank en sta om de 175km bij de pomp. Zo'n parallel twin is best zuinig blokje.
Ik heb een 17 liter tank en sta om de 175km bij de pomp. Zo'n parallel twin is best zuinig blokje.
Die 17 liter doet er niet toe. Hoeveel moet je na 175km bijtanken om hem weer vol te krijgen ?
Overigens is dit een handige site als het om brandstofverbruik gaat. www.spritmonitor.de
Ik vind die zuinigheid best tegenvallen op mn ten.
Met de MT07 hier ga ik toch een heel stuk over de 200km, en deze heeft een 14 liter tank...
Je snapt het niet. Het gebrek aan pk's in een capabel rijwielgedeelte is net het hele punt van deze motor.
Met een mt09 blok heb je gewoon een dikke R6. De markt wil dat niet, anders was het ss segment niet dood.
Ik hoop dat je gelijk hebt en dat we de R7 veel op de weg gaan zien. Net als de R3 is het een geslaagd design. Zelf nog niet met een MT07 / Tenere 700 gereden, wel veel lol gehad met een Versys 650. Nu een Tracer 900 en dat 3 cilinder blok is verslavend! (Loopt gemiddeld 1 op 19).
R7 is idd een betere keuze dan een RS660.Als je veel lol gehad hebt met een 650 Versys... dan kan dat CP2 blok echt niet tegenvallen.
Of we de R7 echt veel op de weg gaan zien weet ik niet. Het segment heeft het zowieso moeilijk.
Moeilijk opboksen tegen al die naked bikes en sportieve hoogpoters.
Dat we deze meer gaan zien dan de RS660 lijkt me wel waarschijnlijk.
Doe maar een nieuw blokje!R7 is idd een betere keuze dan een RS660.
RS66O komt nu al de werkplaats in met terugroepactie's waar je u tegen zegt wat ik niet met deze R7 ziet gebeuren.
R9laat maar komen.
R7 blok lijkt me zeker op straat minstens even leuk als die fzr600.
Instant-buy.R9laat maar komen.
In dit topic wordt door een aantal gesteld dat je de motor volledig moet kunnen gebruiken tot op de grens om plezier te hebben op de weg.
Welkom in de wondere wereld van de CP4. Mijn MT10 heeft een blok als een kerncentrale maar zuipt als een matroos op verlof.
Ik heb al 2 circuitdagen een sessie voortijdig moeten afbreken omdat ik anders lopend naar de pitstraat kon, verbruik op het circuit gaat alle verbazing te boven.. Maar staat wel dikke fun tegenover
Ik weet niet of je het over mij hebt, maar zo bedoel ik het alvast niet.
Maar ik vind het fijn om ongegeneerd gas te kunnen geven zonder dat een hoop elektronica moet ingrijpen om het veilig te houden.
En net dat zien we meer en meer op die +150pk machines.
Je betaalt je niet alleen blauw om dat ding op de weg te krijgen, er zitten ook een hoop vangnetten op om die pk's iets of wat op een veilige manier op de weg te kunnen houden.
Ook vind het ik lullig als die golf-die-je-uitdaagt omdat je een 'sportmotor' rijdt wel sneller is of bijna aan kan haken
Kreeg een mail, dat de R7 vanaf zaterdag bij de NL dealers staat. Hoe vind je de zithouding / wat is je lengte?
Zijn er al bezitters onder ons?