Yamaha R7 2021

Da valt hier nogal stil precies...


Niet veel interesse in deze motor?

Geen nieuwe eigenaars?
 
Vanmiddag even een blokje om gedaan... bijna klaar voor z'n eerste beurt nu..

11 april de eerste keer mee op het circuit.. ben toch een beetje benieuwd. Helemaal niet meer gewend zo'n motor.... 😬
Heb nu nog het gevoel dat ik met een allroad vlotter rij...



275900273_1168361570602165_8545988278355250355_n.jpg
 
Komt snel. Een grote rit door de Ardennen en je bent het helemaal gewend.
Ik kroop laatst terug op de 749, voelde ook heel onwennig. Kon nochtans destijds lezen en schrijven met dat ding.
 
Vandaag bij de dealer, werd er een r7 35kw afgeleverd. Die meid is nog geen 5 meter buiten het hek of gaat keihard onderuit. Zit je dan met je nieuwe brommer:/
 
Komt snel. Een grote rit door de Ardennen en je bent het helemaal gewend.
Ik kroop laatst terug op de 749, voelde ook heel onwennig. Kon nochtans destijds lezen en schrijven met dat ding.


We gaan zien.

Ik heb maandag een circuitdag gepland met de R7...
Van de week nog eens bij de dealer geweest en de Tenere's in de showroom riepen mijn naam... :+


Ik denk... dat zo'n Ten mij toch net iets beter gaat liggen.
 
Vandaag heeft m'n R7 z'n circuitdoop gehad...

4 sessies gereden in Zolder. Ja... smaakt toch naar meer. Voor dit werk is het echt de ideale motor, al denk ik dat het nog leuker gaat zijn op een kleiner circuit zoals Mettet... nu was het echt wel volgas om op de rechte stukken bij te benen met instructeur voor me op z'n S1000RR..., en dan hield die zich nog wat in omdat we in niveau 1 reden 😅

278003850_516178876619697_2575967029558121966_n.jpg
 
Vandaag heeft m'n R7 z'n circuitdoop gehad...

4 sessies gereden in Zolder. Ja... smaakt toch naar meer. Voor dit werk is het echt de ideale motor, al denk ik dat het nog leuker gaat zijn op een kleiner circuit zoals Mettet... nu was het echt wel volgas om op de rechte stukken bij te benen met instructeur voor me op z'n S1000RR..., en dan hield die zich nog wat in omdat we in niveau 1 reden 😅

Bekijk bijlage 1748830
Cool!

En voor gecombineerd gebruik? Deels straat en af en toe een circuitdag?

Ik twijfel heel erg over het enerzijds aanschaffen van een circuitmotor, óf het aanschaffen van bijv een r7 die ik dan ook op straat rij als ik zin heb om op een sportmotor te rijden.
 
mmmm... ik denk dat ik niet de juiste persoon ga zijn om deze motor aan te raden voor straatgebruik...

Ik ben niet meer van de jongsten en de R7 is niet mijn dagelijkse motor.



Maar langs de andere kant, meer dan 20 jaar geleden reed ik met een ZX-6R, niet op circuit maar op straat... Dus het kan zeker met de R7...
 
Laatst bewerkt:
mmmm... ik denk dat ik niet de juiste persoon ga zijn om deze motor aan te raden voor straatgebruik...

Ik ben niet meer van de jongsten en de R7 is niet mijn dagelijkse motor.



Maar langs de andere kant, meer dan 20 jaar geleden reed ik met een ZX-6R, niet op circuit maar op straat... Dus het kan zeker met de R7...
Opzich kan je nog redelijk comfi zitten als je vol tegen de tank gaat zitten
 
Zeker prachtig👍👍

Ga je er naast de beschermende onderdelen nog iets op doen qua opties? Ben zelf op zoek naar een uitlaat maar weet niet zo goed welke, hoorde dat die akra niet per se het geluid verandert.

Ennn hoe houdt jij je velgen zo schoon?
 
Zeker prachtig👍👍

Ga je er naast de beschermende onderdelen nog iets op doen qua opties? Ben zelf op zoek naar een uitlaat maar weet niet zo goed welke, hoorde dat die akra niet per se het geluid verandert.

Ennn hoe houdt jij je velgen zo schoon?


Als ik 'm ga houden ga ik kijken voor een donker schermpje... uitlaat zal ik nooit iets mee doen.. da's niet meer van deze tijd.
Teveel mensen, teveel klachten, en straks te weinig wegen waar we nog kunnen/mogen rijden.


Ondanks het feit dat het voor meubels dient gebruik ik die rechtse bus al sinds mijn brommertijd om m'n door kettingsmeer bevuilde velgen zuiver te krijgen.
Onlangs vond ik de linkse bus bij RAD... zal wellicht hetzelfde effect geven.

283894915_714185436464122_8491705736763054191_n.jpg
 
donker schermpje.
Aah ja die heb ik al op mijn zwarte R7, staat erg goed moet ik zeggen.
Ondanks het feit dat het voor meubels dient gebruik ik die rechtse bus al sinds mijn brommertijd om m'n door kettingsmeer bevuilde velgen zuiver te krijgen.
Onlangs vond ik de linkse bus bij RAD... zal wellicht hetzelfde effect geven.
Is dat puur ter bescherming of helpt het met reinigen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan