Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Een beetje, het waren ook homologatie specials, maar ze zijn niet door een grote motorfabrikant gebouwd, maar door een soort Formule 1 specials bouwer. Ik geloof dat er laatst weer een paar in Engeland op de markt gekomen zijn.Die Foggy Petronas dingen, das ook een beetje het zelfde verhaal toch?
Die dingen zie ik nooit rijden, wel vet
[afbeelding]
pure porno! Een normale sterveling haalt er toch niet uit wat erin zitFrame en vering van dat ding is minimaal net zo goed als de huidige supersports, ti's gewoon een desmo rr van 14 jaar oud. Een R7 is nog steeds mij droom
Inderdaad een zeldzaam homologatiemodel, maar dan heb ik nog liever een ZX7RR
Die laatste 20K steekt de topicstarter in zijn zak
Zal Bleeker motoren ook meelezen hier?
59k leek me een beetje ambitieus voor de R7.
39k is ook wel erg hoog gegrepen. Maar ja er hoeft er maar 1 te zijn die zo gek is om het neer te tellen.
Dat is bijna het hele verhaal, maar er mist het leukste. Wat me (van ik meen het november nr in 2008) nog het meest bijgebleven is van dit bijzondere thema, was dat bij de rit terug naar de eigenaar, de PB redacteur door een bepaalde bochtencombinatie reed, die als maatstaf genomen werd voor de wegligging van een te testen motor. Bovenaan als best sturende motor stond al tijden ik meen de RC45. Echter met de R7 reed de redacteur tamelijk gedachteloos dermate snel en probleemloos door de combinatie, dat de R7 de RC45 afloste als best sturende door PB geteste motor ooit.Wat betreft prestaties heeft Performance Bikes tijdschrift ooit een 2008 R6 tegen een 99 R7 gezet om te zien hoe die twee vergelijken. Het was niet te ontkomen dat de R6 de R7 in iedere categorie heeft verslagen omdat de voorgaande zo'n 9+ jaar ontwikkeling heeft genoten... en de R7 helaas niet.
Ze hebben uiteindelijk de R7 wel hoog in het vaandel staan omdat het als een ontzettend bijzondere machine aanvoelt en dat was behalve prijs de enige categorie waarin de R6 het onderspit delfde
Nou nee, deze dingen zijn voor de ultieme circuit-beleving.Deze dingen zijn voor in de huiskamer van iemand met teveel geld
Max is meen ik iets van rond de 164 pk. Ik weet niet meer hoe kort bv de krukas en de titanium klepjes dan meegingen, wel dat het niet zo lang was... Uiteraard kun je altijd proberen of een cross-plane blok pas gemaakt kan worden.Er bestaan tuning kits die een R7 oppompen tot 150 pk
Dat is bijna het hele verhaal, maar er mist het leukste. Wat me (van ik meen het november nr in 2008) nog het meest bijgebleven is van dit bijzondere thema, was dat bij de rit terug naar de eigenaar, de PB redacteur door een bepaalde bochtencombinatie reed, die als maatstaf genomen werd voor de wegligging van een te testen motor. Bovenaan als best sturende motor stond al tijden ik meen de RC45. Echter met de R7 reed de redacteur tamelijk gedachteloos dermate snel en probleemloos door de combinatie, dat de R7 de RC45 afloste als best sturende door PB geteste motor ooit.
Zijn reactie als artikel-afsluiter was dan ook iets in de geest van welliswaar te duur, te weinig vermogen (100 PK), onpraktisch, maar...
!!!!!!! I WANT ONE TOO !!!!!!!Dusou nee, deze dingen zijn voor de ultieme circuit-beleving.Max is meen ik iets van rond de 164 pk. Ik weet niet meer hoe kort bv de krukas en de titanium klepjes dan meegingen, wel dat het niet zo lang was... Uiteraard kun je altijd proberen of een cross-plane blok pas gemaakt kan worden.
*R1nl slaapt onrustig vannacht en overweegt zijn hypotheek te verhogen*
Om eerlijk te zijn, als ik 60 duizend ballen had liggen, dan zou ik 1 redelijk betaalbare motor ervan kopen, een handjevol spulletjes erop gooien zoals een luchtfilter, power commander, circuitbanden, demper, stalen remleidingen, nieuwe remblokken en Hyperpro vering, en vervolgens de rest van het geld aan benzine en circuitdagen besteden voor maximale pret