Yamaha Radian

Ik heb er een in de schuur staan van mijn dochter. Rijd er wel eens mee, lekker motortje, stuurt heel makkelijk en is lekker pittig. Mooi geluid ook.
 
Heb er een paar jaar 1 gehad mee naar t werk gereden en veel plezierritten top motor door de pekel veel elektronika problemen gehad. Fijn ding.
Marcel
 
Het was mijn eerste fiets.
Erg veel lol mee gehad, en overal en nergens heen gereden, zonder veel problemen.
De spanningsregelaar is een keer overleden, maar meer niet eigenlijk.
Hij lustte wel een slok olie, maar niet schokkend.
Mijn vriendin heeft er nog een paar jaar mee gereden, en ook zonder problemen.
Prima fiets, lekker sportief en klinkt goed!
Groet
Sebas
 
Ik heb er ook veel plezier van. Beetje kleine tank , maar kan anders eigenlijk geen minpunten opnoemen.
full
 
Laatst bewerkt:
Ik heb er ook één in de schuur staan :) nog opzoek naar een setje carburateurs. iemand die weet of ze van een ander type zo 1 op 1 passen?
 
Ik heb er ook één in de schuur staan :) nog opzoek naar een setje carburateurs. iemand die weet of ze van een ander type zo 1 op 1 passen?
Het zijn Mikuni BS30 carburateurs,blok is op terug tuning na gelijk aan de FJ600,de carbs van de FJ600 zijn 2mm groter,maar zullen misschien wel passen.
maar waarom heb je carbs nodig,zijn de oude niet meer te gebruiken?
 
Laatst bewerkt:
2 van de 4 hebben een afgebroken onderdeeltje in de vlotterkamer. Dat pinnetje van de vlotter moet door 2 pootjes heen en bij de 2 middelste carburateurs is er daar helaas bij allebei 1 van afgebroken
 
2 van de 4 hebben een afgebroken onderdeeltje in de vlotterkamer. Dat pinnetje van de vlotter moet door 2 pootjes heen en bij de 2 middelste carburateurs is er daar helaas bij allebei 1 van afgebroken
Ok,dat is inderdaad minder,ik heb nog gezocht op het net,maar deze carbs zijn blijkbaar zeldzaam,alleen een set kunnen vinden in
de USA.
Een paar andere opties,
Ook misschien te proberen is lijmen met epoxy ,
 
Laatst bewerkt:
Dat had ik zelf nooit bedacht! We gaan hem ff ultrasoon laten reinigen en dan gaan we het op de manier met het boutje oplossen! Bedankt
 
Terug
Bovenaan Onderaan