Yamaha rd125

Yammarc

Rookie
30 dec 2022
4
0
Dag , mijn Yamaha rd125 houdt in zodra hij 5000 toeren bereikt heeft ontsteking staat juist start van de eerste keer de 2 cilinders worden gelijktijdig warm er staan 2 Teikei carburateurs op hoofdsproeier #94 en stationaire sproeier #44 lucht inlaat 1,5 zoals voorgeschreven uitlaten zijn zuiver, weet er iemand soms een oplossing of raad ik ben u dankbaar, groetjes Yammarc
 
Dag , mijn Yamaha rd125 houdt in zodra hij 5000 toeren bereikt heeft ontsteking staat juist start van de eerste keer de 2 cilinders worden gelijktijdig warm er staan 2 Teikei carburateurs op hoofdsproeier #94 en stationaire sproeier #44 lucht inlaat 1,5 zoals voorgeschreven uitlaten zijn zuiver, weet er iemand soms een oplossing of raad ik ben u dankbaar, groetjes Yammarc
Teikei? er horen mikuni carbs op te zitten, de VM18SC(18mm), dus dat kan ook de oorzaak zijn.
 
Laatst bewerkt:
Als eerste maar eens de compressie controleren, te weinig en je komt vermogen te kort.
Is dat in orde dan kijken of het luchtfilter schoon is. En of de carbs wel helemaal open gaan bij volgas.
Een optie is de motor laten controleren op een dynojet bank. Dan weet je of het mengsel en de ontsteking goed staan.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan