Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Handig als je het eten klaar heb,of als manlief te lang op bed blijft liggen,dan ff toeteren.De toetert doet t zeker (kan ik af en toe niet laten... ff toeteren ), richtingaanwijzers en stadslicht ook. Maar ik meen dat bij bv mijn auto ook pas het echte dimlicht aangaat als ik de motor daadwerkelijk gestart heb.
Binnenkort ff naar buiten en controleren. Doetie t nou niet, dan moet het weer even uit elkaar en moeten we de bedrading/contactpuntjes even controleren.
Ja maar zorg voor benzine bestendige lijm.Af en toe even een teken van leven van de motor, ff toeteren .
Ik heb de gaasjes gevonden . In de buurt hebben ze in ieder geval niets op maat, maar bij Motoport wel ander filtermateriaal gevonden (waar dus ook gewoon olie in zit, ipv afzuigkapfilter oid) wat ik denk ik maar op maat ga knippen en dan met een tyrap of druppeltje lijm eromheen vouw. Er is dus in ieder geval een oplossing voor het probleem, nu nog de praktische uitvoering (manlief wil per se mee als ik naar motoport ga om speelgoed te bekijken)
Ja maar zorg voor benzine bestendige lijm.
Wat manlief betreft gewoon zeggen dat je voor kleding gaat shoppen , gegarandeerd dat hij dan niet mee wil
Op het internet zoeken,en let er op dat 1976 en nieuwer een andere pakkingset nodig heeft dan de oudere modellen,@Gijs Vijs hij heeft zo’n 14 jaar stilgestaan. Laatste jaar hooguit af en toe stukje industrieterrein om te testen als we wat afgesteld hadden. Fijn om te weten dat het onregelmatige bij half gas normaal is!
Ben op zoek naar een complete pakking set, dan kunnen we hem eens openmaken en bekijken en gelijk alles mooi in elkaar zetten.
Owners manual, onderdelenboek en service manual heb ikIk was gisteren op de oldtimermarkt in Hardenberg en heb daar wat originele service manuals/part manuals gekocht, ook een owner's manual voor mijn RD250. Ik dacht ook gezien te hebben dat er een manual voor de RD200 in de bakken stond. Misschien eens contact opnemen met die zaak:
www.pietparts.nl
heeft behalve documentatie ook veel onderdelen.
Thnx voor je reactie!Het onregelmatige lopen kan ook een verstopt kanaaltje in 1 van de carburateurs zijn of niet synchroon afgestelde carburateurs.
Tank om te beginnen alleen nog maar 98 (liefst BP ultimate of shell V power) want E10 benzine vergomt sneller.
Dan de carburateurs een keertje ultrasoon laten reinigen zodat alle kanaaltjes en sproeiers weer schoon zijn.
Goed synchroon afstellen (beide gasschuiven moeten bij uitgedraaide stationairschroef tegelijk omhoog komen) en dan ben je vaak van het onregelmatig lopen bij deellast af.
Als een tweetakt goed is afgesteld dan moethij ook op deellast netjes lopen.
Enige is dat een tweetakt wel ''volloopt'' als je er lang deellast mee rijd. Je verzuipt alles als het ware. Een keer 10 km volgas op de snelweg blaast de pijpen en de rest van het blok dan weer schoon.
Met name op de GT380 merk ik dat omdat je die ''zoveel'' vermogen heeft dat je veel deellast rijd. Op mijn Kreidler 50cc motorfietsjes is het gas altijd tegen de stuit dus dan is dat geen probleem