Yamaha Royal star 1300

Ja zou ik kenne doen maar ze verkopen geen harley met aanhanger waar je de onderdelen in kunt gooien na een ride out ;) .....

heb ff wat op video gezet :P
 
Kan een kleine grijns niet onderdrukken, maar even voor de duidelijkheid, als Chipmunk maar blij is met z'n geluid.

Dit voordat we weer uitgemaakt worden voor lekkende prostaat zeikerds, of zoiets
 
ohja zekers, ik ga met HondaHielke mee. Als Chipmunk er maar blij mee is. Je bent ook een idioot om te gaan rijden voor een ander he.
 
Het geluid valt mij enigzins tegen. Het is natuurlijk ook geen V-twin. Kan in het echt natuurlijk beter klinken dan op video.
Mijn eigen klinkt in het echt ook beter dan op YouTube.
 
Denk eraan dat alles zwaar gecomprimeerd wordt op you tube. Het effect daarvan is dat veel lage (en hoge) tonen verloren gaan.
 
Klopt geluid is in werkelijkheid heel anders heb wat geprobeerd om op band te krijgen met dit als resultaat geluid is echt zwaar en super strak :) en het is ech geen lekkende prostaat hahahah ken je er wel van krijgen :P
En ik ben er blij mee !!

Denk eraan dat alles zwaar gecomprimeerd wordt op you tube. Het effect daarvan is dat veel lage (en hoge) tonen verloren gaan.
 
Laatst bewerkt:
doodstil hier :?

large
 
Waar kan ik een probleeemloos gebruikte Royal Star 1300 vinden? Hoef niet teveel toeters en bellers, zolang een Royal Star is... (dankcadeau voor mijn vader...) :]
 
Voor een BJ. 97 betaal je al snel vanaf 6000€
zo`n kado wil ik er ook wel bij hebben :+
tja ff zoeken dus ze liggen iig niet in bosjes in de winkel
op MP staat er soms wel eens enkele
 
Terug
Bovenaan Onderaan