Yamaha Royal Star 1300

Cutter

MF veteraan
7 apr 2009
4.622
2
Rijswijk
Ik weet niet of ik het mag plaatsen maar toch...

Rij sinds kort een Yamaha Royal Star 1300 en heb het volgende probleem.. althans dat denk ik.. :?

Misschien dat iemand het weet of dat het bij dit type motor hoort. Motor is uit 1998, deze wordt heel onrustig als ik boven de 115km kom, lijken de banden niet te zijn..
heeft het windschermpje hier een invloed op, of is het een probleem van deze motor.

Als ik onder de 110 blijft rijden dan rijdt deze een stuk prettiger.. maar soms moet je wel even zo'n koekblik inhalen.

Groeten

Hans
 
Misschien dat iemand het weet of dat het bij dit type motor hoort. Motor is uit 1998, deze wordt heel onrustig als ik boven de 115km kom, lijken de banden niet te zijn..

Doorschakelen naar z'n tweede versnelling :?
:+


Wat is onrustig?
 
Lekker vaag allemaal :')

Heb je er ook last van als je in een lagere versnelling in het betreffende toerentalgebied komt?
Gaat het weer over als je nog verder versnelt?
 
Laatst bewerkt:
Lekker vaag allemaal :')

Heb je er ook last van als je in een lagere versnelling in het betreffende toerentalgebied komt?
Gaat het weer over als je nog verder versnelt?

kwa versnelling maakt het niet uit.. als ik harder gaat blijft het !
 
heeft de royalstar 1300 cardan of riemaandrijving...zou misschien iets in de cardan kunnen zijn...
 
Ik weet al wat of nog niets, dealer heeft stukje er op gereden en geconstanteerd dat ie inderdaad trilt... ze gaan 12 mei de motor verder onderzoeken.. kan van alles zijn, band, cardan etc maar vervolg is er..
 
Die van mijn trilt net boven de 200 hahahahaha ik denk ophanging Inmiddels algemene topic aangemaakt voor royal star ;) kenne we alles wat met de royal star te maken heeft daar kwijt houden we het een bietje bij elkaar is makkelijker zoeken.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan