Yamaha royal star

Status
Niet open voor verdere reacties.

meneer B

Die hard MF'er
22 okt 2007
335
0
Engelen
Aangeboden:

Yamaha XVZ 1300 A Royal Star, bouwjaar 1999

Vraagprijs 6.200,-

full

Inhoud 1300 cc, drooggewicht 323 kg, km stand: circa 30.000 km. ( accu niet aangesloten, kon de km stand net niet bekijken. )

Voorzien van Red Alert Delta alarminstallatie inclusief SCM/TNO certificaat

Gebruikershandleiding aanwezig

Deze motor is sinds mei 2006 in het bezit van mijn schoonvader. Hij is de derde eigenaar. Motor heeft zeer weinig km’s gemaakt in de voorbije vijf jaar. Motor is in uitstekende staat. Altijd binnen gestaan en voor zover wij weten nooit in de regen / pekel bereden.

Voor informatie:
R. Muizelaar, 06-54624380 / 0513-410636. Standplaats is Joure, Friesland!
 
Klopt, staat ie inmiddels ook. In het superdukedeel staan de ads er ook tussen. Dacht dat dit hier ook zou kunnen...
 
tuurlijk kan dat niet hier.. als we op zoek zijn naar een motor kijken we wel bij te koop.

Mod, slotje?
 
Ja gooi er maar een slotje op..

als ik alleen maar van die "relaxte" reacties krijg hou ik het wel bij mijn mede KTMers..

Houdoe
 
Ja gooi er maar een slotje op..

als ik alleen maar van die "relaxte" reacties krijg hou ik het wel bij mijn mede KTMers..

Houdoe

doe maar. Als je al met zo'n bek komt binnenvallen hier kun je beter op de zandpaden blijven. :w

we houden gewoon niet van topics die hier niet thuishoren. En ik spreek uit ervaring :Y
 
doe maar. Als je al met zo'n bek komt binnenvallen hier kun je beter op de zandpaden blijven. :w

we houden gewoon niet van topics die hier niet thuishoren. En ik spreek uit ervaring :Y
Je moet niet alleen uit ervaring spreken, maar ook voor jezelf.

Mij boeit het helemaal niets dat er een advertentie hier staat, ik heb hem gezien en klik niet vaker.
Hoor wel vaker van gebruikers van dit forum dat ze het gedeelte choppers mijden.(omdat het zo gezellig is)
 
ik spreek ook voor mezelf. Niet voor iedereen hier. Als iemand hier een motor te koop wil zetten plaats dat dan in het merktopic ervan. Ook al kom je hier nooit. Maar ga niet zomaar een topic openen die hier niet thuis hoort. Te koop hoort in te koop en off-topic in off-topic. Ben ik ook op afgerekend door de mensen hier, en heb er van geleerd. Maar laat niet direct je lip hangen om vervolgens nooit meer terug te komen.

Ook heb ik wel gemerkt dat het hier idd wel gezellig is, maar met een twist. Ze halen graag een geintje met je uit of zetten je ff in de zeik. Dan moet je niet bang worden maar negeren of terugbijten. Dan is het hier goed te doen :)

ik vind 't iig gezellig hier!
 
ik spreek ook voor mezelf. Niet voor iedereen hier. Als iemand hier een motor te koop wil zetten plaats dat dan in het merktopic ervan. Ook al kom je hier nooit. Maar ga niet zomaar een topic openen die hier niet thuis hoort. Te koop hoort in te koop en off-topic in off-topic. Ben ik ook op afgerekend door de mensen hier, en heb er van geleerd. Maar laat niet direct je lip hangen om vervolgens nooit meer terug te komen.

Ook heb ik wel gemerkt dat het hier idd wel gezellig is, maar met een twist. Ze halen graag een geintje met je uit of zetten je ff in de zeik. Dan moet je niet bang worden maar negeren of terugbijten. Dan is het hier goed te doen :)

ik vind 't iig gezellig hier!
Je hebt wel gelijk, te koop hoort in het te koop gedeelte.
Maar als je dit normaal aangeeft(wat overigens niet jou taak is maar die van een mod) en je onderbouwt dit ook nog een beetje dan komt het nogal anders over op iemand die hier misschien de eerste keer in het choppers gedeelte komt kijken.

En dat afgerekend worden en er iets van leren :/ :/

Je begrijpt toch dat mensen op een forum vaak erg anders zijn als in het echte leven??
Dus afgerekend worden op een forum omdat je in iemand anders zijn ogen een verkeerd topic start zou ik met een flinke korrel zout nemen. ;)
 
Je hebt wel gelijk, te koop hoort in het te koop gedeelte.
Maar als je dit normaal aangeeft(wat overigens niet jou taak is maar die van een mod) en je onderbouwt dit ook nog een beetje dan komt het nogal anders over op iemand die hier misschien de eerste keer in het choppers gedeelte komt kijken.

En dat afgerekend worden en er iets van leren :/ :/

Je begrijpt toch dat mensen op een forum vaak erg anders zijn als in het echte leven??
Dus afgerekend worden op een forum omdat je in iemand anders zijn ogen een verkeerd topic start zou ik met een flinke korrel zout nemen. ;)

dat bedoel ik er ook deels mee te zeggen. je moet je niet gelijk laten wegjagen door 1 of 2 opmerkingen..

en nu ga ik kijken hoe beren mensen opvreten op National Geographic :w
 
Blij te horen dat niet iedereen hier hetzelfde reageert.

Maar zoals gezegd mag er van mij een slootje op. Ik kan dat zelf niet...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan