Yamaha SR500 Tracker project.


Het verschil tussen geel en oranje. :P (maar allebei heel fraai.)

Sport750SFC.jpg
 
Eerste ritje is een feit *O*
Het gekke ding startte met één trap en ondanks de kou wilde ik toch wat dingen checken, hoe de motor loopt met de nieuwe zuiger en andere demper, hoe de versnellingsbak het nu doet met terugschakelen en of er olielekkages zijn, en dat lijkt zo snel gezien allemaal in orde. 👍🏼 De nieuwe teller werkt ook prima net als het remlicht. Motorblok voelt sterker aan met de nieuwe zuiger. :9

72F7E891-AA07-4C02-983D-6F8CB5054EA1.jpeg


Nog 984.8 inrijkilometers te gaan.
 
Gisteren heb ik bijna 100 kilometer gereden op binnenweggetjes hier in de buurt, heerlijk, nog 890 inrijkilometers te gaan. :)
Filmpje heb ik niet gemaakt, geen camera onboard en ik zit nog met een onstabiel stationair toerental wat opgelost moet worden, heb ik een paar ideetjes voor. Het heeft ook met het starten te maken denk ik, voorlaatste keer was het één trap, gisteren weer tien, en na de korte stop weer één. _O-
 
Hij is mooi geworden hoor! 👍
Ik vind hem mooier dan dat broertje wat hoger op de pagina.

Misschien dat een klein voorspatbordje in geel ook erg fraai zou staan, maar da's smaak en het is jouw motor en niet de mijne dus waar bemoei ik me mee.
Maar ik zou geen nee zeggen als-ie in mijn garage kwam te staan... 😁
 
Hij is mooi geworden hoor! 👍
Ik vind hem mooier dan dat broertje wat hoger op de pagina.

Misschien dat een klein voorspatbordje in geel ook erg fraai zou staan, maar da's smaak en het is jouw motor en niet de mijne dus waar bemoei ik me mee.
Maar ik zou geen nee zeggen als-ie in mijn garage kwam te staan... 😁

Bedankt voor het compliment!

Die andere wordt ook echt voor Flattrack gebruikt, de mijne doet alleen alsof :P Ik hou wel van de ruige racer stijl.
Spatbordje komt er alleen op als de politie dat eist, sommige mensen beweren trouwens dat de voorvorkbeugel al als spatbord telt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan