Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb ooit een flatslide Lectron op m,n XT gezet wat eigenlijk het zelfde blok is,dat scheelde een berg,Leuk zo'n SR500,heb er ook twee verbouwd een aantal jaren geleden.De laatste kocht ik voor €150,kom daar nu maar eens om.
Heb er toen een alu achterbrug van een Kawasaki klx in geknutseld,die lijkt wel wat op deze brug.
Als je er ook mee wilt rijden zou ik er een andere carb op zetten,daar knapt ie erg van op(geloof iets van 5pk ofzo)Het enige wat handig is aan de originele carb is de warnstartknop
Onderdelen zijn ook nog makkelijk te krijgen bij Kedo,maar niet goedkoop....
Goeie tuning tips, er wordt best veel getuned aan deze blokken, zeker de latere types die tammer zijn als de vroege die ik nu heb.Ik heb ooit een flatslide Lectron op m,n XT gezet wat eigenlijk het zelfde blok is,dat scheelde een berg,
in combinatie met een andere nokkenas liep hij zo maar 20km harder dan standaard,wel 1 nadeel je verliest
wat koppel onderin.
Ja als dat je doel is dan zo veel mogelijk standaard laten,en zal inderdaad wat uitproberen met de tandwiel verhoudingHet klinkt misschien wat suf maar de top interesseert me helemaal niet bij deze brommer
Met mijn vorige ben ik ook nooit op de snelweg geweest, (daar zijn viercilinders voor ) het is gewoon leuk voor binnen en buiten de bebouwde kom, hij moet lekker Braaaap doen en een goed middengebied hebben zodat hij lekker trekt, minder koppel wil ik zeker niet, misschien dat ik ook wel twee tandjes minder voor doe net als bij m'n RZ350, lekker voor de acceleratie
Kleine spoiler... rijklaar weegt hij nu 146 kg tegen 175 origineel, dat scheelt ook aardig wat, misschien is 1 tandje minder wel genoeg.
Dat hangt ok vd nokas af welke had je gemonteerd ?Ik heb ooit een flatslide Lectron op m,n XT gezet wat eigenlijk het zelfde blok is,dat scheelde een berg,
in combinatie met een andere nokkenas liep hij zo maar 20km harder dan standaard,wel 1 nadeel je verliest
wat koppel onderin.
Weet je nog welke diameter Lectron ? Foto vd motor ?Ik heb ooit een flatslide Lectron op m,n XT gezet wat eigenlijk het zelfde blok is,dat scheelde een berg,
in combinatie met een andere nokkenas liep hij zo maar 20km harder dan standaard,wel 1 nadeel je verliest
wat koppel onderin.
Nee,was begin jaren 80,foto heb ik ook niet,heb er 2 gehad,1 met alu tank en 1 gewone.Weet je nog welke diameter Lectron ? Foto vd motor ?
Ik heb twee dikke FCR's met open K&N's op mijn Ducati 900 (944) echt fantastisch en door de lagering nog steeds lekker licht gas.1 vbeste carbs is de Keihin FCR een SR schijnt er erg goed op te lopen en scheelt een aantal pk's tov een Dell Orto/ Mikuni VM/TM
Wat moet ik me voorstellen bij een revisieset voor de kickstarter?Ook nog besteld maar niet bij Kedo, contactslot met handige extra stand, koplampje, achterlicht, schakelpookrubber en revisiesetje voor de kickstarter.
Nee had hem zo gekocht, nu praat ik ook over zo'n 23 jaar geleden, en natuurlijk nergens op een foto te bekennen thuisIk vind een dikke trommel vóór echt gaaf, jij had er een aftermarket rem op gebouwd?
Idd al die bromfiets filters op blokken van 1000 cc en meer.Eindelijk iemand die het begrijpt een lekker groot luchtfilter erop
Die van mijn Guzzi project