Yamaha SR500 Tracker project.

915C403C-0990-4E51-81FD-3E74BE557F96.jpeg
ADC9F647-8C55-4DE4-B824-B0042705EC2A.jpeg
 
Even wat stuurgerelateerde dingen, ik heb de rempomp weer gemonteerd, remleiding er op met de banjobout-remschakelaar

IMG_0848.jpeg
IMG_0849.jpeg


Nieuwe killswitch, ook gemonteerd, is soms wel handig.

IMG_0850.jpeg


Wat kan ik er nog meer opschroeven? Het achterlicht en de kentekenplaat. :9
De kentekenplaat natuurlijk weer inclusief de zware achterplaat tegen het trillen. .

IMG_0846.jpeg

IMG_0847.jpeg


En het restantje NichtHawk uit de Supertrapp demper gewrikt, die zat er een centimeter of 10 a 12 ingepropt. :X
Maar kan straks (ingekort) mooi functioneren als perfect passend laatste stuk van de uitlaatbocht waar die de demper in gaat.

IMG_0851.jpeg
 
En dan heb je opeens zo'n berg glimmend spul liggen en moet je kijken waar je in godsnaam begint. :9
Dan maar aan de voorkant, die zat er nu op maar losjes in elkaar gezet, begonnen met de remschijfbouten, mooi RVS ringetje er onder en wat Loctite, de telleraandrijving had ik pas al wat opgepoetst.

IMG_0875.jpeg

IMG_0877.jpeg


Afdekkking van het balhoofdlager en de stelmoer, daarna de kroonplaat er op en de bout daarvan.

IMG_0878.jpeg

IMG_0880.jpeg
 
Rijwielgedeelte verder afmaken is misschien wel handig bedacht ik me toen, dus ook het achterwiel af gemaakt.
Ik miste nog de linker bus voor het achterwiel, past nu i.i.g. mooi bij de smeernippel qua kleur. :P

IMG_0881.jpeg


Achterrem kan nu ook weer in elkaar, remanker kan er weer op, en ook de hele rempedaalconstructie.
Ik was alleen in mijn enthousiasme de retourveer daarvan vergeten. _O- Die monteer ik later nog even. :')

IMG_0892.jpeg


IMG_0935.jpeg


IMG_0891.jpeg

IMG_0890.jpeg

IMG_0893.jpeg


Ik vind dat het er netjes uit komt te zien zo :Y, juist al die kleine onderdelen die als je beter kijkt de boel wat omlaag halen glimmen je nu toegemoet, ik vind het een aanrader. :t
 
Terug
Bovenaan Onderaan