yamaha sting

Status
Niet open voor verdere reacties.
heey,

effe een vraagje
wat vinden jullie van een yamaha sting ?
dan heb ik het over de specificaties enzo.
nog een vraagje. :)
wat kost zo'n fietske 2dehands??

dit alemaal om dat ik er zelf waarschijnlijk een ga kope. :] *O*

Mooi dingetje, goeie keus. Voor die tijd was de Sting een technische revolutie en hij kan nu nog makkelijk meekomen met de nieuwste motoren, zoals de nieuwe GSX-R en de Ninja's. De techniek die toen in de Sting is gebruikt kan je nu nog terugvinden in de nieuwe R-6, waaronder de dubbelgevoerde frame-dwarsliggers en de dubbelgenokte kleppen met honingraatstructuur. Daardoor is de Sting erg snel, ondanks natuurlijk zijn beperkte vermogensband. Indien correct behandeld, zal vooral de gebruikte lager-techniek je zeker helpen aan een ongekende acceleratie, er zijn al testrapporten waaruit blijkt dat de gemiddelde (niet getunede) Hayabusa weggereden wordt door de Sting. Al met al een goede keus denk ik zo, maar let wel op de vrij snel slijtende (carbon!) acceleratie-assen.
En voor 50 euro is het maar een koopje natuurlijk en kan je je er geen buil aan vallen.

Zorg trouwens wel dat je een rode koopt, de speciale verf heeft een oppervlaktestructuur zoals bij golfballetjes, hetgeen resulteert in een lagere wrijvingscoefficient, waardoor deze iets sneller is.

Veel plezier ermee!
 
full
 
Toch altijd leuk dat dit soort topics nog harder gaan dan de reguliere topics die wél over motoren gaan :+
 
och.. zo'n sting!!

ook jarenlang mee gereden.. :} boekt nog herrineringen op :}

weet nog wel dat Rossi zijn eerste overwinning boekte op de Sting..
later is de uitvinder van ''STING'' de Stig geworden bij Top Gear *O*

och och..en het nieuwe uitlatensysteem schijnt qua DB's te meten te zijn aan de MV augusta F4..!! :} :9~

Wie wil dat ding nou niet?!

Ik ga er dalijk nog één halen!! Wat zeg ik? 4!! *O*

Bier en Chips chek..e-mail notificatie..chek :W *O*
 
ja echt vet goed man!
- hayabusa rijders zijn cool
- hayabusa turbo rijders zijn vet cool
- sting rijders zijn über cool
:P :P :P :P :P _O- :W
 
ja, maar tegen mijn ac50 zou hij het niet halen
die ging 100, en hij was niet opgedreven, hij was standaard :Y
mss zou zo'n sting het wel hale met een 72cc kit van malossi, want dat gaat vet hard en het moet een rooie zijn :+
 
Vind de naam NVD-power ook niet echt dat je zegt van geinig... bah... zou dat adje zijn die zon sting wil kopen voor eventuele minderjarigen (16-17).

viezert
 
hmm... tegenvaller, ik dacht string te lezen... gaat dit topic niet over leuke dames met `n touwtje tussen de billetjes maar over een crappy brommert '(

doe mij die maar:

sloggi-light-string.jpg


Mzzl JMG ;)

PS. mocht (zelfs) dit te schokkends zijn voor `t forum mag het plaatje weer weggehaald worden...
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan