Yamaha Super Tenere XTZ 750 all-road

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ab-Vollegaas

Die hard MF'er
3 jun 2001
718
0
Hi,


Verkoop mijn pas onlangs aangeschafte Super Tenere (ST) uit 1997; gaat het voor mij helaas toch niet zijn (herintredend motorrijderschap...).
Net beurt gehad (o.a. nieuwe bougies, olie, filter, brandstofkraan, fort I en II behandeling, binnenband (achterband), stopcontact in dashboard, topkofferdrager en handvatverwarming.

Momenteel zit deze demper er niet onder (de laser pro-duro) maar die zit er wel los bij !
Tevens voorzien van valbeugels en powerflex binnenvering (voorpoten).

xtz-aernoudt-260-pixels.jpg


Vraag er 2850 euro voor en dat is een scherpe prijs voor een moto in deze conditie !


Evt incl tanktas, Garmin GPS + Touratech houder (die op slot kan), diverse sloten (ABUS), travel bags (waterdicht) en NeBe routerol tegen bijbetaling uiteraard.

Indien gewenst heb ik er ook waterdichte all-road laarzen, Jas (Goretex) en broek bij.

Groetjes,
Arnie
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zeer zeker een mooie fiets maar zoals ik al zei iets te mooi en groot voor wat ik er mee wil doen, ik heb ws morgen een smetteloze '82er Audi 200 5E 8-)

Succes met de verkoop.
 
deze motor was voor een paar weken geleden nog van mij.

Wat is de reden dat je hem alweer zo snel weg doet?

Wel een hele fijne motor.
 
Is inderdaad een fijne/goede motor. Wilde het wat rustig aan doen met weer beginnen te rijden. Merk dat ik echter toch de snelheid mis van een echte sportmotor. Dat is jammer, want ik heb er net een hoop aan gedaan (o.a. K&N filters, de handvatverwarming, stop contact aanleggen etc etc). dus dat is jammer/zonde van het werk + geld, want dat krijg je er niet 1-2-3 voor terug...
 
Bel me vanmiddag even als je wilt: 06-15078142 dan kunnen we kijken wat we kunnen doen ;)
 
dan moet je ff op het gele driehoekje bovenaan je topic klikken, dan kan er een slotje op. ;)

Edit: tenminste, als de kleding ook verkocht is?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan