Yamaha SZR 660 [DEEL 5] Gewoon, omdat het kan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
nee deze is het niet, verkocht een kabelboom en spiegels aan een jongen die een

blauwe had gekocht, uit het noorden vandaan, ze zijn het blok aan t demonteren,dus,

binnenkort weer een SZR rijder erbij! :]

As zaterdag Classic Races in Rockanje, Mini meeting????????????????? :Y :Y :Y :Y
helaas ga ik dat niet redden
ga ook liever naar de echte races :$
 
lees je geen szr-forum.de dan :) 15 jaar niet gereden en zeker niet zulke bochtige wegen, en ik moet zeggen: wat een superstuurmotortje! deed echt helemaal niets fout (behalve roepen: dat kan veel harder sukkel). alleen volgende keer maar binnendoor, snelwegen zijn niet echt z'n specialiteit.

Erg vriendelijk volk overigens, de mede SZR rijders.
 
lees je geen szr-forum.de dan :) 15 jaar niet gereden en zeker niet zulke bochtige wegen, en ik moet zeggen: wat een superstuurmotortje! deed echt helemaal niets fout (behalve roepen: dat kan veel harder sukkel). alleen volgende keer maar binnendoor, snelwegen zijn niet echt z'n specialiteit.

Erg vriendelijk volk overigens, de mede SZR rijders.
:N Nooit bekeken. Mijn duits is te slecht om echt iets te hebben aan een duits forum.
 
Mijn duits is ook slecht, ik keek er vandaag nog even op maar snapte er weinig van. Ik moest steeds de vertaling bij houden haha.. |(
 
hallo, mijn vader heeft een szr660 . in de lage toeren hapert ie, met optrekken en in de hoge toeren niet.
Er zit net een nieuwe bougie in, maar dit helpt ook niet.
Heeft iemand een idee?
Het zal vast al eens besproken zijn maar heb nu geen tijd om alle discussies terug te lezen.
Hoor het wel.

Groetjes Jarno.
 
hallo, mijn vader heeft een szr660 . in de lage toeren hapert ie, met optrekken en in de hoge toeren niet.
Er zit net een nieuwe bougie in, maar dit helpt ook niet.
Heeft iemand een idee?
Het zal vast al eens besproken zijn maar heb nu geen tijd om alle discussies terug te lezen.
Hoor het wel.

Groetjes Jarno.
Volgens mij is dat wel normaal? Wat bedoel je eigenlijk precies met haperen...?
Een grote één cilinder gaat bij lage toeren altijd wel bokken volgens mij.
 
Laatst bewerkt:
hallo, mijn vader heeft een szr660 . in de lage toeren hapert ie, met optrekken en in de hoge toeren niet.
Er zit net een nieuwe bougie in, maar dit helpt ook niet.
Heeft iemand een idee?
Het zal vast al eens besproken zijn maar heb nu geen tijd om alle discussies terug te lezen.
Hoor het wel.

Groetjes Jarno.
wat verstaan jullie onder lage toeren?
 
He hallo mede SZR rijders,

Is er ook 1 van jullie die een navigatiesysteem op de SZR heeft?
Ik wil zelf graag er één maar deze motor is niet makkelijk om 1 te plaatsen.
Wie heeft er een idee van welke houder of plaat of iets dergelijks?

Groetjes
 
ik heb een tanktas van louis, daar zit een vakje voor. Is wel erg weinig ruimte voor navigatie, en dan heb je ook geen kabel nodig. Een garmin zumo 210, kan vrij lang op batterij. Ook nog een accupack bijgekocht van 6000 mah voor drie tientjes, kun je erg lang doorrijden. En aan m'n pak een jabra clipper met hoofdtelefoon, verbonden met bluetooth. werkt op zich goed, nog wel andere dopjes nodig, standaard dingen zijn goed voelbaar met een strakke helm. En zicht op scherm is niet optimaal, maar route wordt gesproken.

ik heb ook weleens van die klemmen gezien die je op het midden van de bovenste kroonplaat monteert, zou ook nog kunnen. Verder geen ruimte beschikbaar...
 
Ik dacht ook eraan op de kroonplaat grote klem en dan vastmaken en dan navigatie erop. Wij hebben zelf al 2 navigatiesystemen en mag 1 van gebruiken. Er wordt misschien nog zo'n kabel gemaakt die auto ook heeft ri. naar de accu.. (weinig verstand ervan haha). Ik hoef in principe niet want ik ben slechthorend dus dat werkt niet echt. Ik heb wel een speciale kabel die aansluit op mijn gehoorapparaat.
 
Technische vraag: een voorvorkkering van mijn SZR is lek. Vork is door garage uit elkaar gehaald (beide kanten) en bij het openmaken van de voorvork heeft de monteur geconstateerd dat de lagerbussen alle 4 versleten zijn. Kosten voor 4 lagerbussen: €177,-! Monteur van Divmo vond het ook erg duur, maar kon geen imitatie/vervangingsonderdelen vinden en kan dus alleen voor €177 leveren.

Kent iemand een andere merk lagerbussen dan origineel Yamaha die passen in de voorvork van een SZR (bijv van een TZR, die heeft toch een zelfde frame...)?
Dank je voor jullie reacties!
 
Laatst bewerkt:
Technische vraag: een voorvorkkering van mijn SZR is lek. Vork is door garage uit elkaar gehaald (beide kanten) en bij het openmaken van de voorvork heeft de monteur geconstateerd dat de lagerbussen alle 4 versleten zijn. Kosten voor 4 lagerbussen: €177,-! Monteur van Divmo vond het ook erg duur, maar kon geen imitatie/vervangingsonderdelen vinden en kan dus alleen voor €177 leveren.

Kent iemand een andere merk lagerbussen dan origineel Yamaha die passen in de voorvork van een SZR (bijv van een TZR, die heeft toch een zelfde frame...)?
Dank je voor jullie reacties!
Ik heb die van -XX- toen ooit alle 4 vernieuwd, maar in mijn herinnering heeft dat geen 177 euro gekost. Waren wel originele Yamaha onderdelen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan