Mensen nog gereden afgelopen week?
Zeg ik heb nog niet veel op de szr gereden, maar hebben jullie ook dat ie soms boven de 6000 toeren ineens een boost krijgt? Als ik vol gas geef en boven de 6k kom lijkt t wel of ie VTEC heeft.
Stiekem 25 kW.Pff, de mijne komt bij 6500-7000 tpm al ernstig adem te kort.
Toch maar eens op de dyno af laten stellen.
Heb je hem pas dan, tog geen mooie rode.Zeg ik heb nog niet veel op de szr gereden, maar hebben jullie ook dat ie soms boven de 6000 toeren ineens een boost krijgt? Als ik vol gas geef en boven de 6k kom lijkt t wel of ie VTEC heeft.
Nou je zal niet de eerste zijn. Ik kocht mijn szr en later bleek de begrenzing nog in de 2e carburateur te zitten, waardoor die niet openging. Verkoper wist niet dat daar een begrenzer zat en vond dat achteraf toch wel jammer.Stiekem 25 kW.
Mijn tweede SZR had het ook, en die heb ik maar zo gelaten. Reed 'gewoon' lekker.Nou je zal niet de eerste zijn. Ik kocht mijn szr en later bleek de begrenzing nog in de 2e carburateur te zitten, waardoor die niet openging. Verkoper wist niet dat daar een begrenzer zat en vond dat achteraf toch wel jammer.
Klopt ja, daarom heeft 'ie meteen zo'n sjieke snelkoppeling gekregen in de benzineleiding. Maar het blijft hannessen.
Moest even terug zoeken, deze is het:welke snelkoppeling is dat dan?
Bij mij zat ie in de balg van de 2e carburateur. Die heeft een klep en een schuif. De klep gaat open door je gashendel, en de schuif gaat open door de luchtdruk. De begrenzer zorgt dat de schuif niet open gaat. Vier schroefjes van het dekseltje los halen en je trekt hem er zo uit.Waar zit die begrenzing dan in de carburateur? Vind het raar dat ie een boost zou krijgen boven de 6k.
Moest even terug zoeken, deze is het:
KEDO - Fuel Line Connector for Fuel Line Size 6mm, Seals on both Sides.
Moet wel met twee handen dus ik kom nog steeds een hand tekort als ik de tank in m'n hand heb of moet ondersteunen (om te voorkomen dat 'ie op de grond klettert).
Heb je hem pas dan, tog geen mooie rode.
Moest even terug zoeken, deze is het:
KEDO - Fuel Line Connector for Fuel Line Size 6mm, Seals on both Sides.
Moet wel met twee handen dus ik kom nog steeds een hand tekort als ik de tank in m'n hand heb of moet ondersteunen (om te voorkomen dat 'ie op de grond klettert).
Dat is volgens mij niet heel gek hoor in deze weersomstandigheden. De radiateur is in verhouding ook best groot. Je zou een stukje af kunnen plakken. Net zoals ze vroeger met auto's deden.Is er iemand die een oplossing heeft voor het niet warm worden van het blok? Zodra ik ga rijden komt de meter niet van zijn startpunt af maar zodra ik stil ga staan loopt hij netjes op. Lijkt me niet heel goed voor het blok als hij niet goed warm wordt.