Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja je moet wel een goede accu hebben. Aanlopen is geen optie
Nog niet. Afgelopen dagen was het constant regen hier. Ook was er het een en ander aan de auto kapot dus daar ben ik nu mee bezig. Als het weer zo blijft aankomende week dan ga ik beginnen.Uitboren van de uitlaat bouten al gelukt?
Waarom is de bezinekraan dicht zetten geen optie?Hey mensen, heb afgelopen weekeinde de SZR ook weer eens proberen te starten.
Resultaat, accu bijna leeg. Dus aan de lader, s'middags weer eens proberen. Maar ook dat duurde even voordat de motor eens een keer aansloeg.
Stond toch al weer een maand of 2 stil.
Volle tank.
Alie brandstofpomp, die werkt dus wel.
Maar wat is het truukje? Benzine rook je prima uit de uitlaten. Verzopen? (Van het stilstaan?)
Want de benzine kraan dichtzetten is geen optie.
Omdat je daar domweg niet bij kan komen als de tank erop zit. Het word allemaal via het pompje geregeld. Maar als deze (wellicht) iets doorlaat. Denk ik dat de motor verzopen was bij de eerste start pogingen.Waarom is de bezinekraan dicht zetten geen optie?
Das bij de mijne net zo. Ook een kwart ongeveer is afgedekt met rubber. Pas bij lang startionair draaien komt de temp meter in de normale regionen.Temperatuur wordt nooit normaal. Ik heb de helft van de radiator afgeplakt zodat hij onder normale omstandigheden ongeveer 70/80 aan geeft.
Tussenkraantje zetten op een plaats waar je wel bij kan is dat een optie.Omdat je daar domweg niet bij kan komen als de tank erop zit. Het word allemaal via het pompje geregeld. Maar als deze (wellicht) iets doorlaat. Denk ik dat de motor verzopen was bij de eerste start pogingen.
Ja das een goede optie. Weer een vakantie klusje erbij.Tussenkraantje zetten op een plaats waar je wel bij kan is dat een optie.
Ik weet uit ervaring dat een lekkende bezinekraan niet helpt bij wat langer stil staan.
ooooh zo te zien zit die zooi er bij mij allang niet meer op dus gewoon direct via vacuümkraan naar carb. de motor heeft gefunctioneerd op deze manier (zolang er maar geen luchtbellen in de benzineleiding komen is t motto) ? wordt vervolgt...........
Bekijk bijlage 1531264
eerst ff de andere punten afwerken,accu opladen en komende week maar eens filosoferen hoe ik dat evt.brandstofprobleem oplos en anders in een el.low pressure ook een optie....
Je zou nog kunnen overwegen om een TZR 125/250 tank te monteren als je erg veel last hebt van die pukkel op de tank, helaas past het standaard zadel dan niet meer..Bekijk bijlage 1535466
Dan maar de stuurhelften gewisseld (L naar R en v.v) zodat deze meer recht staan dan naar beneden.
Bekijk bijlage 1535467
Was wat aanpassing maar nu past t nog met de kuiprand.
Bekijk bijlage 1535468
Ook minder belasting op de polsen,lijkt me zo.
Nu nog het apparaat aan de praat krijgen,kuip erop en dan rondje om................t zal mij benieuwen..........
bedankt voor je info,het moet maar ff zo,tis de motor van de buurvrouw die nu op zo'n gruwel BMW F800 rond rijd,ben zelf aan naakte HD's en Z900 jaren 70/80 fietsen gewend (die hebben een brede platte tank nl.) ik ga t gewoon proberen als t zover is.....Je zou nog kunnen overwegen om een TZR 125/250 tank te monteren als je erg veel last hebt van die pukkel op de tank, helaas past het standaard zadel dan niet meer..