Tarwetijger
MF veteraan
- Onderwerp starter
- #151
Dat is de TCIP4, toepasbaar op heel veel merken en modellen. Kosten ca €140,- dacht ik.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja vragen stellen op een forum, het is een grof schandaal!
De standaard Ignitech map is ironisch genoeg voor een XT600 meen ik. Die is beter dan de originele omdat die bij hele lage toerentallen een wat eigenaardig verloop van de vervroeging heeft. Onderin loopt ie daarom mooier met de Ignitech. Dat geldt ook voor mijn TRX trouwens maar daar heb ik orginele map nooit van kunnen vinden dus niet kunnen vergelijken.
Ik heb een iets aangepaste map van een Duitse Ignitech SZR goeroe. Kan ik je ook sturen als je zo ver bent.
Ik ben zeker niet de enige met 'n Ignitech, die worden heel veel gebruikt in het wereldje van knutselaars.
Zo, nou heb je nog meer vragen?
Hoi heb wel interesse, wat heb je en waar woon je, gr Paulals iemand nog SZR spullen nodig heeft... er ligt hier nog een en ander zoals frame, voorvork achterframe kabelboom enz. alles ineens af te halen voor een klein prijsje.. stuur maar een pb-tje! Dus niet ik zoek dit of ik zoek dat, alles ineens meenemen!
We kunnen wel een keertje ruilen hoor.Goh. Vind ik foto's terug van de tijd dat ik 2 jaar op een SZR reed. Blijft leuk. Mis het soms wel.
ik heb je een berichtje gestuurd.Hoi heb wel interesse, wat heb je en waar woon je, gr Paul
@Tarwetijger welke ignitech heb jij voor de szr dan? Als de prijs een beetje mee valt kan ik vast gaan beginnen met sparen
Dat zou ik moeten zien om het te geloven...Ze bestaan tog echt nog ! Rij met veel plezier bijna elke week . En ik kan wel bij het kraantje en ik heb echt geen kleine handen. Maar ben zeker blij met de reactie .
Bekijk bijlage 1384138
Heb je t tikken al gevonden, de oranje toch met het getunede blok.Zeker, zonder benzinepomp komt 'ie niet ver hoor!
Mijne is niet origineel maar start wel makkelijk. Alleen tikt ie op dit moment veel te hard om me er geen zorgen over te maken.
Slecht starten na een tijdje stilstaan is wel een typisch SZR dingetje. Het duurt volgens mij dan even dat er weer benzine in de carbs terecht komt en daarmee ook in de cilinder. Als je daar een foefje op kunt bedenken ben je veelal gered denk ik. Of gewoon een accu hebben die stevig genoeg is zodat je even dóór kunt starten.
Thanks for asking. Mja. Half. Eén inlaatklep stond flink te ruim, die gesteld. NAKS stond halverwege het bereik, niks mis mee. Nog wat dingen beter vast gezet. Helemaal weg is het niet maar wel minder geloof ik. Maar het blijft al een paar 100km heel dus ik geloof het wel.Heb je t tikken al gevonden, de oranje toch met het getunede blok.