Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Heb je helemaal gelijk in. Ik heb per ongeluk eens het membraan niet goed terug gestopt. Motor reed prima zonder iets te merken. Heb toen de motor op een rollenbank gehad en kreeg (even uit m'n hoofd) 20kw. Dus eigenlijk had ik moeten weten dat de rechtercarb niks met stationair te maken heeft.Ik heb nog eens zitten lezen in t handboek maar de gasschuifcarburateur (links) doet t stationair gedeelte. Dus moet de motor gewoon stationair draaien (geen gas geven) Pas bij gasgeven gaat na pakweg 6mm (uit mijn hoofd) gasschuif beweging de constantvacuum carb. reageren (de rechtse dus) als extra ondersteuning van links (meer benzine toevoeging) Bij meer toeren (geen idee hoeveel) gaat de cv. gasschuif ophoog. Zolang er geen scheuren in je membraan zitten is er niks aan de hand en moet je dit direct merken met rijden omdat de motor dan niet oppakt (weinig vermogen) en gaat stotteren onder belasting (links carb. moet al t werk doen en da's lastig dan)
En toch zijn het mooie uitlaatjesHij is te koop
≥ Yamaha SZR 660 Supermono 62pk A2 - Motoren | Yamaha - Marktplaats.nl
I.v.m. Ruimte gebrek is de prijs tijdelijk verlaagd tot €2000,- of een goed bod! Geldig tot eind juni! Deze unieke yamaha szr 660 gaat (met pijn in mijn hart en veel twijfelen) ruimte maken voorlink.marktplaats.nl
Het is een kvs temp meter volgens mij. Die kun je gewoon op de plek van originele temp.sensor schroeven.Hoe is die digitale olie meter gedaan? Zit ook te kijken naar zoiets aangezien die koelvloeistof meter (bijna) nutteloze info geeft.
Flinke klus voor de boeg dus. Maak je foto's van het proces? Wat is de reden voor een nieuw blok? Succes alvast...Ik heb net het "nieuwe" motorblok opgehaald hopelijk ergens deze weken er onder knutselen en dan ook weer rijden. Staat inmiddels ook al lang stil.
Ik zal foto's maken cilinderkop was een bout in afgebroken en daarna was ik te druk om nog wat te kunnen doen. Cilinderkop is nauwelijks te vinden en kon dit blok goedkoop ophalen dus leek mij dit een makkelijkere oplossing.Flinke klus voor de boeg dus. Maak je foto's van het proces? Wat is de reden voor een nieuw blok? Succes alvast...
Soms moet je het doen met hoe het loopt. Ga je dan het hele blok wisselen, of alsnog alleen de cilinderkop wisselen? Dit blok nieuwer/minder gelopen?Ik zal foto's maken cilinderkop was een bout in afgebroken en daarna was ik te druk om nog wat te kunnen doen. Cilinderkop is nauwelijks te vinden en kon dit blok goedkoop ophalen dus leek mij dit een makkelijkere oplossing.
Nieuwe blok zou ongeveer even veel gelopen hebben. Ik ga het hele blok gewoon omwisselen. Het blok wat er nu onder zit zuipt dusdanig veel olie dat ik nooit een oliewissel hoefde te doen. Gewoon na elke rit er wat bij gooien.Soms moet je het doen met hoe het loopt. Ga je dan het hele blok wisselen, of alsnog alleen de cilinderkop wisselen? Dit blok nieuwer/minder gelopen?
Hahaha. Ja, dat soort dingen beginnen altijd klein. Is met klusjes in huis ook. Even een muurtje schilderen, oh, dan die ook even. Dan kan die kamer ook wel even gestuct en geschilderd en ondertussen heb je het hele huis gedaanNieuwe blok zou ongeveer even veel gelopen hebben. Ik ga het hele blok gewoon omwisselen. Het blok wat er nu onder zit zuipt dusdanig veel olie dat ik nooit een oliewissel hoefde te doen. Gewoon na elke rit er wat bij gooien.
En dit alles omdat ik wat scheurtjes zag beginnen in de ophanging van de uitlaat