Yamaha SZR 660 -is het wat

ivobeegden

Die hard MF'er
8 jan 2007
891
0
Midden-Limburg
Hallo motor Freaks. ik ben zelf pas motor rijder. een kameraad van mij wil deze yamaha kopen. . . weten jullie tips of waar we naar moeten kijken


Merk: YAMAHA
Type: SZR 660
Bouwjaar: 1998
Teller: 9300 Km
Kleur: BLAUW
Prijs: € 2.750,-
Garantie: Ja

Zeer mooie motor met open demper, incl. garantie en afl.kosten

771162.jpg


napoleonmotor.nl
 
Ik vind het een leuke fiets, origineel model en ben fan van dikke 1 cilinders. Het gaat niet echt hard ofzo maar rijd heel leuk imho.

Ik heb gehoord dat bij de oudere types de balansas wel eens los wil trillen, dat is mss een aandachtspuntje
 
Laatst bewerkt:
Ik vind het een leuke fiets, origineel model en ben fan van dikke 1 cilinders. Het gaat niet echt hard ofzo maar rijd heel leuk imho.

Ik heb gehoord dat bij de oudere types de balansas wel eens los wil trillen, dat is mss een aandachtspuntje


dankjewel voode reactie ;) en ook leuke km's op de weg
 
Ik vind 'm eerlijk gezegd niet echt mooi, maar er zijn heel wat zeer tevreden gebruikers van deze fiets. Licht en wendbaar, niet te duur in onderhoud, geen écht zwakke punten, niks mis mee als eerste motor.
 
gezien de tellerstad en bouwjaar en de garantie die je erbij krijgt, lijkt me dit nou niet echt een fiets waar je jezelf een bult aan kan vallen. ( je-weet-maar-nooit-factor buitengesloten dan)

Als alles verder in orde is, waarom niet. Veel verlies maak je er niet op als je'm over een jaar weer weg doet wanneer je kameraad iets anders wilt.
 
Heb mijn brommer ook bij napoleon gekocht. Prima gasten daar.

Als je ook nog het onderhoudsboekje van de motor erbij krijgt kan je er vanuit gaan dat er weinig mis mee is.

Groetjes
full
 
Leuke fiets die SZR.
Een tijd geleden stond hier een R1100S en een SZR660 voor de deur.
Bij het kiezen kwam die SZR absoluut niet minder aan bod.
Niet echt geschikt voor de hele lange afstanden (600+ km), maar voor tochtjes rijden.. ding kan enorm hard de bocht om.
En 1 cilinders hebben karakter.. grote klappen snel thuis. Lekker ding hoor.. :9~
Licht fietsje.. lekker wendbaar.. mooi ding.
 
Heb er zelf ooit aan getwijfeld, wat ik zou doen.
Kon toen kiezen voor een SZR of een FZR 1000..

Hoewel ik toen voor t brute vermogen ben gegaan, is de funfactor van zo'n SZR vele malen groter IMHO.

Het blok is oersterk, mits er op tijd de beurtjes zijn uitgevoerd.
Blijf dat dus ook doen (om de 40k kleppen stellen bijv).
 
Hmmm ik dacht dat er toch wel een paar zwakke puntjes waren aangezien het een Italië ontwikkelde en gebouwde fiets is. Motorisch kan het wel maar de rest er om heen was niet echt van japanse kwaliteit.
 
Hmmm ik dacht dat er toch wel een paar zwakke puntjes waren aangezien het een Italië ontwikkelde en gebouwde fiets is. Motorisch kan het wel maar de rest er om heen was niet echt van japanse kwaliteit.


Tegen een crash op de nordschleiffe was ie in ieder geval niet opgewassen.. :X
 
ik vind de prijzen alleen wat hoog daar algemeen . . verder wel kwaliteit brommers allemaal.


Ik was vorig jaar op zoek naar een bmw r1100s. Bij napoleon stonden er 3. Alleen waren deze allen boven mijn budget. Dus verkoper vraagt waarnaar ik op zoek ben. Verhaal uitgelegd. Waarop de verkoper zegt dat hij ook nog brommers uit Duitsland haalt. Hij zou een week later een r1100s daar kunnen hebben.
Zo gezegd zo gedaan. Week later proefrit gemaakt en nog een week later stond hij met kenteken en al bij mij in de garage.
Als je van plan bent om daar een brommer te kopen en het is voor jou te duur wat in de zaak staat kun je eens een balletje opgooien.

Groetjes
 
wat er staat is kwaliteit wel goed bij ruud van napoleon,, ben er vorig jaar geweest had niks in te ruile dan betaal ik ook niet wat op het briefje staat. andere dealers doen al glijk wat van de prijs af. heb men brommertje by motor center venlo gekocht toen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan