Yamaha SZR 660

Bitaktus_Snellus

MF veteraan
16 jan 2004
14.901
100
Roden
Te koop:

Yamaha SZR 660.

Yamaha hing een superdikke eencilinder van een enduro, in het frame van een TZR-racer.
Daarbij een sportieve UPSD-voorvork en je hebt daarmee een superstrak sturende eencilinder.


Kilometerstand is nu ongeveer 25.000 km. Net ingelopen dus.

Alle slijtageonderdelen zijn (onlangs) vervangen.

Opties:
- laser uitlaat voor een fijna diepe grom, met e-keur en db-killer.
- stalen remleiding voorzijde;
- achterzijde 2,5cm verhoogd met langere dogbones

Nieuwe prijs: 1990,-

foto's:


full


full


full
 
Laatst bewerkt:
reden verkoop: ik wil het geld in een nieuwere racer stoppen. :)
eind van het seizoen komt ook mijn R6 te koop
(www.mulder-racing.nl)
 
Laatst bewerkt:
Beetje jammer van de kwalitatief zeer k*tte foto's mr. Mulder.

Kortom: ff paar nette foto's maken, want dat is wel op z'n plaats bij deze nette motor :Y

Succes met de verkoop!
 
Super speelgoed als je niet te lang bent. En een paar mooie foto's zouden inderdaad niet misstaan.
 
Koningen!
Dat is echt precies de motor die mijn ZZR600 moet vervangen, die kleur ook!

Helaas ben ik op dit moment blut to the max...... mocht je hem aan het eind van de winter nog hebben staan......

iig een Kick!

R
 
Ondanks dat ik mijn rijbewijs nog niet heb, staat deze motor mij erg aan. Zou je hem durven te kwalificeren als beginnersmotor, m.a.v. zou je er zelf net na het behalen van je rijbewijs op stappen?
 
Ondanks dat ik mijn rijbewijs nog niet heb, staat deze motor mij erg aan. Zou je hem durven te kwalificeren als beginnersmotor, m.a.v. zou je er zelf net na het behalen van je rijbewijs op stappen?
Jazeker!!! :Y Ideale beginnersmotor, maar tevens een ideale motor voor later! Als je van goed sturen/spelen houdt op de weg. :]
 
kickje mulder en zet ff betere fotos neer, in het echt is het ding spatzuiver en zeer strak.
 
16 september ga ik op voor mijn avd. Mocht ik slagen kom ik graag kijken. Ik bied dus onder voorbehoud de vraagprijs daar ik denk dat de prijs redelijk is. Mocht je hem in de tussentijd verkopen is het geen probleem. Mijn bod staat.
 
Laatst bewerkt:
16 september ga ik op voor mijn avd. Mocht ik slagen kom ik graag kijken. Ik bied dus onder voorbehoud de vraagprijs daar ik denk dat de prijs redelijk is. Mocht je hem in de tussentijd verkopen is het geen probleem. Mijn bod staat.
Tof! Succes alvast. :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan