Yamaha SZR 660

Nieuwe prijs: € 1.990,-

Goedkoper vind je geen SZR op marktplaats of speurders. Al helemaal niet in deze staat. :)
 
waaauuuww leuk speelgoed!! heb zelf een tijd een XTX660 gehad zelfde blok lijkt me. Zou bijna willen gaan proefrijden, hier moet je wel heel veel lol op kunnen hebben.

Hebben ze nog iets aan de afstelling van het blok gedaan? toeren bereik iets hoger?
 
Tnx voor de reacties allen. :)



waaauuuww leuk speelgoed!! heb zelf een tijd een XTX660 gehad zelfde blok lijkt me. Zou bijna willen gaan proefrijden, hier moet je wel heel veel lol op kunnen hebben.

Hebben ze nog iets aan de afstelling van het blok gedaan? toeren bereik iets hoger?

De motor is zover mij bekend standaard.
En inderdaad kun je hier veel plezier mee beleven. Het is even wennen aan het erg scherpe stuurgedrag. Het voelt bijna alsof je omvalt als je instuurt, zo makkelijk stuurt het. :)
 
nice bike vroeg me af hoe zoiets rijdt, mag binnenkort examen afleggen en vind deze wel mooi.
ik les op een honda cbr 600 4 cilinder, rijdt erg fijn en trekt lekker door.
hoe zit dat met zn 1 cilinder? waar is je motor te bezichtingen?
 
nice bike vroeg me af hoe zoiets rijdt, mag binnenkort examen afleggen en vind deze wel mooi.
ik les op een honda cbr 600 4 cilinder, rijdt erg fijn en trekt lekker door.
hoe zit dat met zn 1 cilinder? waar is je motor te bezichtingen?

De Honda is een naaimachine vergeleken met de SZR.
Een SZR trilt veel meer (ook niet zo gek met één cilinder). De SZR is lichter, maar zal niet zo snel zijn als een CBR (vol vermogen).

De motor is te bezichtigen in Vlagtwedde (dorpje in zuidoost Groningen).
 
Hij lest op een CBR 600 :/ :?

Denk dat het een CBF 600 is :P

Die moet zo'n lichte 1-pitter toch wel wat tegenstand kunnen bieden; toerhok O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan