yamaha szr '98

wat is de zithoogte van zown ding ?

mn vriendin is nog opzoek naar een motor maar ze is niet zo lang:P

Mijn vriendin is 1,60 lang. Ze was op zoek naar een motor om mee te leren rijden en dat is bij deze motor uitstekend gelukt. Ze kan met beide voeten helemaal aan de grond en dat was haar enige voorwaarde. Ik kreeg carte blanche bij het zoeken ernaar.

Uiteindelijk ben ik terecht gekomen bij deze motor die ook nog eens heerlijk rijd en ook nog een beetje exclusief is, want zoveel zie je er niet. Daarnaast heeft de motor ook een sportief uiterlijk.

Ik heb op deze computer geen foto's staan, maar als ik vanmiddag/vanavond thuis ben zal ik nog eens gaan zoeken en anders duw ik hem even naar buiten en schiet ik er nog een paar.
 
Testrit is altijd mogelijk. Je hebt mijn mailadres?

Nog niet ;).. Een kennis van me, en daar een kennis van en daar de buurman van etc:P

hebben laatst ook een szr gekocht, dus maby dat mn vriendin eerst daar ff kan proefzitten voor dat we (mits we het eens kunnen worden over bepaalde zaken) naar Amsterdam afreizen en blijkt dat ze er toch niet goed op kan zitten.

Je hoort nog van me
 
Ok, ik wacht het wel af, mijn mailadres is pieterbasten apestaartje hotmail punt com.

Je kunt er natuurlijk ook een leuke dag van maken. Mooie stad!
 
Hey.. Ik vind het wel een mooie motor! Maare.. Ik ben bang dat ik met 1.93 een beetje groot ben voor een szr.. Of niet? :D
 
Hij is nog te koop!!! Richtingaanwijzer voor is vernieuwd (die was kapot).

Ik pas er met mijn 1.85 makkelijk op en heb dan geen last van knieen die in de weg zitten oid. Ik ga ervan uit dat 1.93 geen probleem moet zijn.
 
Ben je hem nu nog niet kwijt? Jezus, je fiets staat echt allang te koop.
Ik begin langzaam goede hoop te krijgen dat hij er straks nog is als ik mn rijbewijs heb.
 
Zoveel haast heb ik niet met de verkoop. Hij rijd namelijk nog heerlijk, maar hij mag natuurlijk wel weg!
 
Hee gefeliciteert met de verkoop. Ben trouwens wel benieuwd wat je er nu voor gekregen hebt, als ik niet te nieuwsgierig ben natuurlijk haha 8-)

Ik vraag dit omdat ik mijn SZR volgend jaar wellicht ook wil verkopen en benieuwd ben naar de marktwaarde :Y
 

Vergelijkbare onderwerpen

Reacties
14
Weergaven
2K
A
Reacties
5
Weergaven
2K
Anoniempje621
A
Terug
Bovenaan Onderaan