yamaha szr '98

Boom Boom

MF veteraan
9 jul 2001
4.238
0
Amsterdam
Motor van mijn meissie waar ze een aantal jaren prima heeft leren motorrijden.

Ding rijd en stuurt heerlijk. 1 pitter.

Net grote beurt gehad. Andere nokkenas & kn filters erin voor wat meer pk's.

Ook de achterkant is wat gepimped: taartschep eraf en andere raw's.

Mooie eenpitter waar ik zelf ook graag op rijd .

km stand 20.000
vraagprijs 2500 euro
full
 
Laatst bewerkt:
!!!super mega kick!!!

Hoewel het storm loopt aan reacties natuurlijk.

Had ik al gezegd dat er een heerlijk geluid uit komt door de verkorte uitlaat.
Motor loopt perfect, bonnetjes van de beurten zijn aanwezig, banden zijn in prima staat net als de hele motor.

Starten & lopen zonder problemen, accu is perfect.

Goede beginnersmotor en ideaal voor een vrouw (niet discriminerend, maar het ding is erg licht en laag en stuurt hierdoor als een mes)
 
Andere nokkenassen? Vertel eens meer! :9
En hoeveel pk legt 'ie nu op straat?

Ik ben geen potentiële koper hoor, maar ken iemand die een SZR als circuitbike gebruikt... mooi spul hoor! :Y
 
54 pk's op het achterwiel.

Bij Hoogland motoren gedaan, net als de filters. Voor en na uitdraai van de runs zijn aanwezig.

Ding rijd echt heerlijk, maar mijn meisje wil weer eens iets anders.
 
Hmmmmmm, heel interessant... "Zoek" nog wat leuks voor tijdens de Hawk verbouwing.

Hoe houd zo'n dinkie zich eigenlijk op de snelweg? Tril je d'r vanaf?
 
Hmmmmmm, heel interessant... "Zoek" nog wat leuks voor tijdens de Hawk verbouwing.

Hoe houd zo'n dinkie zich eigenlijk op de snelweg? Tril je d'r vanaf?

Je trilt er niet vanaf, maar het is natuurlijk wel een 1-pitter. Hij heeft een top van rond de 175, maar daar gaat het bij deze motor niet om.

Hij is lekker licht en laag & stuurt hierdoor gemakkelijk en is een prima opstap/leer motor.

[Reclamemodus]
heeft altijd binnen gestaan, is altijd met zorg behandeld, heeft zijn beurten op tijd gehad, is goed afgesteld, proefrit is mogelijk.

Prijs is vraagprijs, valt nog wel iets te onderhandelen voor de snelle beslisser!
[/reclamemodus]
 
Is tie nog niet weg... hoe ist mogelijk!!

Mensen, kopen dat ding, Italiaanse vormgeving icm Japanse kwaliteit, wat wil een mens nog meer 8-)

ps ben geheel onbevooroordeeld ;)
ps2 ik wil wel een SZR met minder km's (de mijne staat op 37000 km), ruilen met 400 eurie drbie O-) 8-)
 
Kijk eens, het topic is wakker geschud ;)

@uhuh: zelfs dames van 1.65 krijgen hun voeten aan de grond :Y
 
Laatst bewerkt:
de dame inkwestie is nog 5 cm korter :X

Kzal haar de motor eens laten zien. :Y

De SZR is errreg laag, zeer geschikt voor de kleinere medemens. Ik heb zelf een MuZ Skorpion, zelfde blok als de SZR en ook niet erg groot, de SZR is nog wat lager. Als je voor een SZR al te klein bent, blijven er dnek ik heeeeeeeeeeel erg weinig motoren over waar je wel op past ;)
 

Vergelijkbare onderwerpen

Reacties
14
Weergaven
2K
A
Reacties
5
Weergaven
2K
Anoniempje621
A
Terug
Bovenaan Onderaan