Yamaha T-max 530 model 2017

In die situaties ben ook ik alert en zoek ik naar tekenen die duiden op een feitelijk hogere km-stand. Zoals hoe ziet de onderkant eruit, is het lichmetaal niet meer glimmend, corrosie veren middenbok, boutjes, remklauwonderdelen, metalen slangkoppelingen en banjoboutjes, heeft de radiator van veel straatvuil en spatwater te lijden gehad, zijn de uitlaatbochten erg aangetast.
Maar zo zie ik een 500 te koop staan met ± 10k aangegeven en daarvan zijn al de remschijven (ook achter) niet meer origineel. Verkoper staat wel goed bekend, maar dit vraagt wel om een toelichting...
 
Je kan ook vragen achter de onderhoudshistorie , bij welke dealer gedaan, kan je daar ook navragen want de dag van vandaag krijg je geen boekje meer, wel alles digitaal bij de dealer.
ik ken ook mensen die een scooter in de garage hebben en die bijna niet buiten komt, ook niet in de zomer, zelfs een vriend van mij heeft in 2 jaar tijd geen enkele kilometer gereden door tijdsgebrek.
 
Het is zeker niet onmogelijk om een dergelijke scoot of motor met een eerlijke km-stand te treffen. Dat is me al een paar keer gelukt. Je moet dan wel geduld en de tijd nemen om zo'n pareltje te kopen. Maar het blijft opletten of zo'n lage km-stand wel klopt.
 
Je moet geluk hebben met zoeken.
Mijn tmax was13 jaar oud.
1e eigenaar en slechts 4700km erop.
Alles als nieuw,uitlaatbochten zwart en boekjes aanwezig en ingevuld.
Alle sleutels erbij.
Dealer nagevraagd,en na 2013 nog 700km ermee gereden de eigenaar.
Ook de orginele banden nog erop.
Kreeg nog een optimate,slot en motorzeil mee..
 
Kan iemand mij de afstand vertellen van de poten van de middenbok van een 530 2017/2019 ? Ik heb een motormover (destijds voor een R1150RT gekocht) maar de TMax is wat breder geloof ik op het oog te zien. Kan iemand mij vertellen hoever de poten van de middenbok uit elkaar staan ? (De R1150Rt heb ik niet meer, dan kan die motormover weg).
EN;
Ik zit een youtubefilmpje te kijken en dan blijft de richtingaanwijzer knipperen. Bij mijn K100 ging die vanzelf weer uit. Ik meen bij de Forza 750 ook.
Gaat de richtingaanwijzer van een 530 niet vanzelf uit ? En van een 560 ook (nog) niet ?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan