Yamaha T-max 530 model 2017

Weet er soms iemand al een prijs van de richtingsaanwijzers (ledlichten) vooraan TBSS ?
Ik heb een mailtje gestuurd naar Mr Tanson en geen reactie...ook niet via FB :?
 
Ik heb ze ook niet gevonden Rob... daarom mailtje gestuurd naar die zekere meneer Tanson...daarstraks even langs mijn dealer gepasseerd en aan die gevraagd of hij het kende...die heeft eens gekeken op de website waar zij hun spullen bestellen...maar helaas nog niet gevonden...ik heb hem ook het filmpje getoond maar had direct een opmerking dat het hier in BE waarschijnlijk niet zou toe gelaten zijn door het teveel led licht dat constant brand...ik weet het niet..vind het allesinds veiliger..meer licht is meer zichtbaarheid..toch?🤔...ik zoek nog verder😉
 
Inderdaad. Zit veel beter door de gel. Nog rizoma voetsteuntjes en rizoma achter knipperlichten en we zijn er. Projekt is dan af.
 
Je zou al bijna bang hebben om ermee buiten te komen...mooi project...ik heb ook een paar kleine spulletjes besteld maar nog niet alles binnen.... van eentje kan ik een foto plaatsen en de led richtingaanwijzers heb ik nog steeds geen antwoord waar ik die moet vinden.
 
ali express.. ...ik heb nog een mufler besteld dat over de orginele uitlaat past met opschrift Tmax....bij de orginele uitlaat heb ik geregeld wat vuil erop dat uit de uitlaat komt en zou met dit opgelost moeten zijn en staat nog mooi ook ….natuurlijk met jouw uitlaat ben je er niks mee.
 
Ik veronderstel dat dit een update van de Tmax is voor 2019...gevonden op de orginele site van Yamaha, ik zie dat het zilveren gedeelte aan de zijkant vervangen wordt door zwart en vooraan de zwarte schokdempers door het goudkleurige....meer zie ik voorlopig niet.
2018-Yamaha-XP500DX-EU-Phantom_Blue-Action-003-03 nw tmax.jpg
 
Voor diegene die het gevolgd hebben i.v.m de led richtaanwijzers of pinkers zoals wij in BE zeggen :) heb ik eindelijk nieuws gekregen dat ze in de eerste helft van oktober zullen kunnen starten met leveren, de prijs is nog niet gekend , wordt vervolgd.
 
vandaag staat de Max in de garage, voor nieuwe olie enz en een nieuw voorbandje, achter was al vernieuwd, nu dus de voorband bij 19.000 km, morgen gaan we de max weer ophalen en dan zo langzamerhand klaar maken voor de winter, dan rijden we uiteraard door, maar even wat bescherming erop
 
Terug
Bovenaan Onderaan