Yamaha T-max 530 model 2017

Nou de rekening was 475, - nieuwe voorband, olie, olie filter, bougies, nog wat kleine zaken en uiteraard heel veel arbeidsloon.
Maar bij 25.000 dient er een nieuwe riem op te komen en nog wat dure zaken, dus ja maar eens kijken wat wijsheid is, nieuwe of verder
 
Rob.....heb je dezelfde voorband laten monteren als diegene die er standaard opstond ??… en bij 25.000km zal hij bijlange nog niet versleten zijn hee *D*D
 
Hoi Danny, geen idee, dat laat ik aan de zaak over, daar vertrouw ik op, nog nooit een vervelende ervaring meegemaakt, nee is niet echt de bedoeling dat ie versleten is haha, de eerste heeft er bijna 18.000 op gezeten
 
Voor diegene die het gevolgd hebben van de Led richtingaanwijzers heb ik eerder deze mail gekregen, daarop heb ik gevraagd voor een setje vooraan maar die zijn niet apart te bestellen, je moet zowel de voorste als de achterste nemen wat ik spijtig vind, dus voor diegene die het pakket wel willen kan je ze vanaf nu verkrijgen, hieronder de prijzen die ik heb gekregen zonder versturen.

Front winker set @ FOB EUR 152/set

Rear light set @ FOB EUR 134/set

Prices are without the shipping. If you want to buy, pls give us the full address to check the freight fee for you.





Best regards,

Heidi

www.level10.com.tw
 
Dannny, bedankt voor het opzoekingswerk.
Heel mooie gadgets maar voor de twee samen behoorlijk prijzig en dan heb je nog de installatie.
Ben zelf een behoorlijke kluns zeker in verband met elektrische dingen, dus laat ik die kelk maar aan mij voorbijgaan.
Wat betreft een van je vorige post betreffende model 2019, mijn Tmax 2018 met zwarte zijkant en goudkleurige veervork ziet er krek hetzelfde uit.
 
@Kejo...ja...heeft wel wat tijd in beslag genomen maar graag gedaan... de voorste zou ik gekocht hebben indien mogelijk en dan installeren door mijn dealer maar de achterste vind ik overbodig...misschien kan het later nog wel (hopelijk)
Met die van jouw gaat ge geen verschil zien volgend jaar...das mooi mee genomen.
Rob....alles al uitverkocht???...dat gaat snel
 
Okay Rob...deze had ik nog niet gezien...daarom is een forum goed hee ;)...ik had de prijs rechtsreeks in euro's gekregen en dat zou zo kunnen kloppen.
Hansving...dat is wel snel ( en leuk) ....wat zou hij standaard gaan ???
 
Dat koop je in Taiwan bij TBSS
TBSS Taiwan

Ik koop al enkele jaren daar spullen.

Let op:
Belastingen en invoerrechten wordt geheven over de totale waarde van de bestelling, inclusief verzend kosten!

Beste, weet jij hoe dat nu juist zit, wat ze je nog bijtellen aan invoerrechten als je iets bij die mensen koopt, ik zit toch meer te denken om iets te bestellen bij TBSS (led richtingaanwijzers) . alvast bedankt Danny
 
Gooi b.v. de invoer calculator er maar op los.
Taiwan staat alleen niet in het lijstje maar dat dondert niet, neem China maar voor het gemak,
als je euro bedrag onderin maar gelijk is aan Aankoopbedrag + Verzendkosten
Aankoopbedrag en Verzendkosten beide invullen.
Andere info van belang kun je ook op de pagina lezen

Invoercalculator.be

Op deze kun je het ook proberen, invoerrechten/inklaren etc. is voor België het zelfde als voor NL
Invoercalculator, bereken invoerrechten bij het importeren uit China!

Hele dure dingen van zeg maar 500+ kost dusdanig veel aan invoer/inklaar kosten dat het snel te duur wordt
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan