Yamaha T-max 530 model 2017

Zijn er trouwens MF'ers die met de basisversie rijden?

...denk dat de meeste van jullie wel dx of sx zullen rijden mij baserend op de geposte foto's...
 
Ik heb de sportversie met full option (rizoma , bcd , lightech)

Tmax is echt de max. Is reeds mijn derde.
Ik rij bijna 30 jaar met allerhande motoren en motorscooters en de Tmax is echt wel top.
Succes.
 
Opeens gek geluid:

Rijd ca 50 km/uur, geef dan vol gas. Sta in de S-modus.

Eerst trekt hij goed op, dan houdt hij even in, hoor soort hoog piep geluid, neem ietsje gas terug, dan trekt hij weer op.

Zou de aandrijfriem slippen ?

Iemand dit wel eens bij de hand gehad ?

Hoe op te lossen ?

Gas minder ver open draaien ?


Hoi Tijkie,
Wat was nou de oorzaak?
 
De DX met topkoffer en handvat beschermers, nog een maand of 7 dan gaan we hem weer inruilen voor een nieuwe DX, dan zitten er twee jaar op
 
De DX met topkoffer en handvat beschermers, nog een maand of 7 dan gaan we hem weer inruilen voor een nieuwe DX, dan zitten er twee jaar op


Kan je eens een piccie plaatsen van de handvatbeschermers rob?
Had deze graag ns gezien in close-up
 
Pfpf @Svennieh, ik heb wel een foto, maar hoe ik die hier in een bericht plaats, pfpfp geen idee, ben niet helaas thuis in dit soort dingen
 
Tis gebeurd...
Daarnet lang geweest voor een offerte.
Ben eens benieuwd.

In hoeverre hebben jullie kunnen onderhandelen prijsgewijs?
 
Laatst bewerkt:
Geen idee Rob...ik zou graag de voorste hebben...persoonlijk zijn ze mooier en veilger(meer licht) dan de orginele...ik begrijp niet dat ze daar nu al geen leds hebben ingestoken ...voor de rest is alles led en hier zit nog een tradioneel lampje in...als iemand ze weet te bestellen hoor ik het graag.
Grtz
 
Kan iemand mij vertellen of de led-koplampen van een Tmax modeljaar 2015 ook in hoogte verstelbaar zijn?
 
Hoi @WebEngine, dank je wel voor de link maar als ik naar de Tmax van 2017 ga zie ik deze verlichting niet? Of kijk ik met een half oog?
 
Morgen Rob, heb het assorti van TBS zelf gisteren niet doorlopen maar heb ze eerder wel zien staan.
Deze link geeft 10 pagina's met Tmax spullen:
Tmax(-2016)

Mvg. Jan

p.s.
contact opnemen via mail met hr. Tanson kan altijd, hij reageerd altijd. Er is ook nog een FB page
 
Er moet niks vanaf ...als je voor de scooter staat onderkant van je lichten vind je enkele gaatjes waarin je een schroevendraaier kan steken en zo de lichten regelen...als ik me herinner zijn er 2 schroeven 1 waarmee je naar boven en naar beneden kan afstellen en 1 schroef waarmee je de lichtbundel naar links en rechts kan regelen

Ziet eruit als een grijs tandwiel met een zeskant op en er kan een kruis schroevendraaier in. 2 stelschroefjes per lamp !
Best voor je begint te schroeven een markering op de muur of zo maken van de huidige stand die heb je dan als referentie...let wel dat je Tmax telkens op identiek dezelfde plaats/afstand zet van de muur telkens je gaat meten!

Succes !!
 
Er moet niks vanaf ...als je voor de scooter staat onderkant van je lichten vind je enkele gaatjes waarin je een schroevendraaier kan steken en zo de lichten regelen...als ik me herinner zijn er 2 schroeven 1 waarmee je naar boven en naar beneden kan afstellen en 1 schroef waarmee je de lichtbundel naar links en rechts kan regelen

Ziet eruit als een grijs tandwiel met een zeskant op en er kan een kruis schroevendraaier in. 2 stelschroefjes per lamp !
Best voor je begint te schroeven een markering op de muur of zo maken van de huidige stand die heb je dan als referentie...let wel dat je Tmax telkens op identiek dezelfde plaats/afstand zet van de muur telkens je gaat meten!

Succes !!

Oké, hartelijk bedankt.
Ik ga het eens bekijken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan