Yamaha T Max te koop

peerke55

MF'er
20 okt 2007
130
0
Ik verkoop mijn mooie, goede Yamaha T-Max uit 2001.
Hij heeft 45.000 km gelopen (probleemloos), heeft pas een nogal dure beurt gehad, komt compleet met topkoffer, hoes en kettingslot.
T.e.a.b.

p.desmense@live.nl
full
 
Laatst bewerkt:
Beste mensen,

Eigenlijk had ik gedacht dat het storm zou lopen met reacties op deze adv.
Je hoort en leest altijd zulke enthousiaste verhalen over de T-Max en er zijn zoveel lui hier die er graag 1 zouden willen dat ik niet begrijp dat er geen reakties op de adv. waren.

Vandaar deze BUMP. TTT ermee!!!

Groeten van Peer
 
Peer

Vraagprijs lijkt me iets te stevig
Heb een 2001 gekocht met 17000 km op de teller
gekocht voor flink wat minder
 
Laatst bewerkt:
Mmmmhhhh .... 7 jaar oud, 40.000 km, 4400 Euro.... vèèèèl te duur, man.
Vandaar dus geen reacties ...
 
In de promotor van deze maand stonden toevallig prijzen van T-Max met jaartallen daarbij.
Prijs is daarop gebaseerd. Plus de 40.000 beurt die erin verdisconteerd is.

Maar bied maar!!!
 
Het is niet realistisch om een prijs op te hogen omdat je net een dure beurt hebt gehad. Daar wordt de scooter niet opeens meer waard van.
 
Heb mijn Silverwing 600 vorig jaar maar 4350€ betaald bij officïele verdeler (met garantie dus).
Ook van 2001 met maar 13.750Km en als nieuw verzorgt.
Misschien prijs wat aanpassen...
 
Mijn Suzuki Burgman 400, gekocht in januari met 3 maanden gerantie, 12.000 km gereden en bouwjaar 2000: 3000 euro. Ik denk ook dat de vraagprijs wat aan de hoge kant is.
 
Idd grappig dat er nog steeds mensen zijn die denken de prijs van onderhoud bij de dagwaarde op te tellen.

Haal er maar rustig 1000 euro af.

Dan komt men wel met een belletje of email
 
Zoals reeds vermeld in een ander topic hier ergens, zijn de vraagprijzen van de meeste motorscooters veel te hoog. De tweedehandsmarkt hiervan loopt een beetje parralel met de huizenmarkt. Velen denken dat ze de gouden kip hebben om te verkopen.
Wat natuurlijk niet wegneemt dat voor piekfijn materiaal een correcte prijs dient bedongen...
 
Ik heb een 2004 (dubbele schijfremmen voor, injectie, digitaal dashboard, etc) met 25.000km incl. accessoires (hoes, ruitje, 12V aansluiting, rugsteun) gekocht voor ongeveer hetzelfde bedrag..
 
Mijn Suzuki Burgman 400, gekocht in januari met 3 maanden gerantie, 12.000 km gereden en bouwjaar 2000: 3000 euro. Ik denk ook dat de vraagprijs wat aan de hoge kant is.

Nou is een Burgman niet echt te vergelijken met een T-max. :N
 
Zal het dan maar vertellen.
bouwjaar 2001 17000km op de teller.
Gekocht in 2007
Betaald 3500€
 
Laatst bewerkt:
Nou is een Burgman niet echt te vergelijken met een T-max.

Prijstechnisch ontlopen ze mekaar niet veel; een T-max is een mooie, niet zo praktische sportieve liefhebbers scooter [dus kleiner potentieel koperspubliek], de Burgman is minder snel maar breder inzetbaar dus die spreken een breed publiek aan.
 
Mijn bod is 2500 euro! En kan hem op kort termijn bij je op komen betalen.

Is vaste prijs mocht je hem willen verkopen voor deze prijs kan je me altijd PBen..!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan