Yamaha T7 Concept

Specificaties zijn nog niet bekend toch? Tankinhoud ben ik ook wel benieuwd naar, zeker omdat de vergelijkbare BMW's maar 15L hebben.


Ik denk niet dat we die BMW mogen vergelijken met de T7, de KTM 790ADV dan weer wel.

We hebben de GS 800 toch ook nooit in hetzelfde hokje geplaatst bij de XT660Z Tenere?




Al ben ik het wel met je eens dat die 15 liter voor die BMW veel te weinig is.
 
Ik ook niet. Ik hoop dat er wrfstijl vering onder komt, vond ik echt super onder de ten.
 
index.php


:9~
 
Ik zie je plaatje niet, maar zag hem gisteren voorbij komen op Instagram en hij ziet er donders mooi uit :Y

Ik ga alvast sparen :+
 
Valt toch nog weer klein uit zo te zien.
Als dat meevalt overweeg ik een ruil. :]
 
Mooi dat ze nu eindelijk beginnen met die World Raid test sessies van de T700 Tenere, maar dat dat dan bijna een jaar moet duren? Ik heb begrepen dat de uiteindelijke te verkopen versie in November op de EICMA in Milaan staat? Pfff, perfectionisten bij Yamaha of marketing strategie? Ben benieuwd wat ze allemaal gaan aanpassen aan deze zo op het oog produktie rijpe machine. Geen Akrapovic waarschijnlijk af fabriek.....
 
Het ding ziet er iig nog steeds beter uit dan ktm's 790 versie. Hopelijk wordt er niet te hard bespaard op gemonteerde componenten.
 
De rood-witte is mooi! Doet mij denken aan mijn XT660Z '08, maar ook aan mijn eerste Tenere, de XT600Z Tenere 3AJ '88. Tot nu toe zie ik allerlei photoshops van de T700 Tenere in offroad uitvoering, ben benieuwd of ze ook iets shoppen in een reisuitvoering met hard of soft luggage? Want daarvoor zal ie ook bedoeld zijn, niet alleen voor het spelen in het zand, toch?
full
 
Mooi dat ze nu eindelijk beginnen met die World Raid test sessies van de T700 Tenere, maar dat dat dan bijna een jaar moet duren? Ik heb begrepen dat de uiteindelijke te verkopen versie in November op de EICMA in Milaan staat?



Mijn dealer verwacht 'm deze zomer in de showroom.
 
knappe fiets hoor!
Ik verwacht iets te weinig pk voor mijn verwende bipsje, maar zeker een interessante motor :Y
Als KTM niet met de 790 adv kwam zou ik best geprikkeld zijn
 
Terug
Bovenaan Onderaan