VinceZ
Rookie
Iemand bekend met de beugel van Palmerproducts uit Engeland om het windschermpje beter af te stellen?
grtz
Vince
grtz
Vince
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dank je !
Bij warme motor peilen toch? op de middenbok als de motor uit staat.
Bedankt voor de info. Ik had al gezien dat je er niet echt lekker bij kan.
Dank je !
Bij warme motor peilen toch? op de middenbok als de motor uit staat.
Ik maak zelf om bij te vullen vaak even een trechtertje van een opgerold A4 papiertje. Zelfs bij een tankstation al eens gevraagd bij een fles olie: een A4tje en een plakbandje. Stond ie raar te kijken... We hebben toch trechtertjes? Ja, maar die passen niet... Toen hij eenmaal zag wat ik deed werd het snel duidelijkOm bij te vullen kun je je het beste een trechter kopen en daar een stuk benzine slang aanzetten. Je merkt met de eerste keer bijvullen wel waarom .
De motor moet warm zijn, rechtop staan, maximaal 2 minuten uitstaan en dan moet je je hoofd in een onmogelijke hoek manouvreren om het goed te kunnen zien. Met een zaklamp nog het liefst .
Om bij te vullen kun je je het beste een trechter kopen en daar een stuk benzine slang aanzetten. Je merkt met de eerste keer bijvullen wel waarom .
Yo.
Iemand ervaringen met koffers van Hepco & Becker én van Krausser K2 op een TDM? Zit er nog verschil tussen deze sets of maakt dat geen drol uit?
Ik kan beide sets voor ongeveer hetzelfde bedrag op de kop tikken. En die Hepco & Becker is groter dan de Krausser maar ik ben toch niet van plan een hele kledingskast mee te nemen.
Robbes[/quot
Het rek van de H&B toont wat "slanker" dan dat van de Krauser.
Het krauser rek zionder koffers erop is geen pan. Daar laat je de koffers zitten ook al heb ze op dat moment niet nodig.
Kwalitatief zijn ze beiden goed.
Het rek van de H&B toont wat "slanker" dan dat van de Krauser.
Het krauser rek zonder koffers erop is geen pan. Daar laat je de koffers zitten ook al heb ze op dat moment niet nodig.
Kwalitatief zijn ze beiden goed.
Net even geprobeerd, met een tuinslang gaat het inderdaad goed.
Wel ideaal dat de middenbok erop zit, anders ben je toch even aan het goochelen.
Hoort de motor bij rustig rijden met originele uitlaat een beetje als een oude alfa romeo te klinken?
Licht zoemend en tikkend ( niet echt tikkend van de kleppen ), of is dat gewoon het geluid van een 2 cilinder?
Ik heb zowel een Krauser K2 set op mijn TDM (3VD) gehad als een (origineel) Yamaha koffersetje, en ik moet zeggen dat ik het nergens naar leek zonder koffers bij de Krauser, en bij de Yamaha set rij ik gewoon door met de beugels.Helemaal mee eens.
Vooral die knipperlichten...
Het moet natuurlijk functioneel zijn maar het oog wil ook wat !
Anders had je geen TDM gekocht.
Nee het is niet een ratelend geluid gewoon wat zoemend.
Nu nog dikke uitlaten, dan moet het helemaal goed komen.
Als het een keer wat warmer wordt, dan kom ik wel een keer langsrijden.
Kunnen we kijken of we wat voor elkaar kunnen betekenen.
Het is tenslotte maar 170 km rijden.
Wij bouwen hier 42mm bochten voor de TDM900 uit RVS buis, daar een paar goede dempers achter en je TDM loopt als een speer!
Heb je die uitlaat bochten voor je TDM 880 ook zelf gemaakt en passen die dan op de Marving bochtenset ?
Ik vind de dempers bovenlangs errug vet !
Nee het is niet een ratelend geluid gewoon wat zoemend.
Nu nog dikke uitlaten, dan moet het helemaal goed komen.
Zo morgen even een dagje beurzen. Hal 9 B014 even de kleren dumpen en koffie leuten.
Klopt ik sta dit jaar zelf niet op de stand door de rug en er was meer dan genoeg animo om er te staan.
No problemo dus.
Iedereen is welkom natuurlijk en dan bedoel ik ook iedereen.
Maar je hebt woensdagavond al even kunnen spieken...
Waar blijft die foto van onze clubstand??