Yamaha TDM 850 en 900 Topic DEEL 5

Status
Niet open voor verdere reacties.

en volgens mij had ik ook steeds de versie zonder knippers op voorraad, zowel in clear als smoke.
waarschijnlijk heb jij toevallig een uitvoering met knippers gehad.. waarvan ik niet eens wist dat ik hem had.. maar als je dat niet aansluit, maakt het geen verschil.
 
Vanmorgen een no-go met de TDM :N En nog m'n eigen schuld ook :$
Gisteren alle zwevende zekeringen vervangen door een zekeringen kastje, vind ik veel netter.
Alleen was deze handige Harry vergeten de -kabel van de power commander weer vast te maken...en dan doet ie het dus niet -O-
 
Ik heb trouwens maandagavond op circuit Lelystad gereden met de TDM. leuk om te doen, leerzaam ook!
Ging best goed, na de 2e rijbeurt de voorvvork maar wat strakker gezet, meer veervoorspanning en demping op zwaarste stand. kon ik weer net ff sneller!
Tijdje achter een Tuono gehangen, hij remde wat eerder, dus kon er mooi achter blijven.

Road Attacks zijn lekker rul geworden..! :)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb trouwens maandagavond op circuit Lelystad gereden met de TDM. leuk om te doen, leerzaam ook!
Ging best goed, na de 2e rijbeurt de voorvvork maar wat strakker gezet, meer veervoorspanning en demping op zwaarste stand. kon ik weer net ff sneller!
Tijdje achter een Tuono gehangen, hij remde wat eerder, dus kon er mooi achter blijven.

Road Attacks zijn lekker rul geworden..! :)

Wil ik ook ooit nog eens doen. Het schijnt ineens je beheersing van de bike enorm te verbeteren.
 
Of je gaat op je plaat :+ Want als je je eigen grens nog niet kent, ga je er gegarandeerd overheen! (En da's dan minder)

je kan beter op circuit eens over je grens gaan dan op de straat....
op circuit geen bomen, geen vangrails en ruime uitloop mogelijkheden.
ik heb me ook een keer verschakeld met blokkerend achterwiel tot gevolg, dus dan gewoon rechtuitsturen stukje door het gras en rustig de baan weer op.

dus zeker aan te raden en ook in een rustig rijdende groep leer je veel ook zonder "momentjes".
 
Heb de originele ketting nu al 32000 km op de 900 zitten. Tijd om 'm eens te vervangen? Het lijkt dat er af en toe wat schakeltjes een beetje vast zitten.
 
65 000km DIDketting met Scottoiler ,ondertussen wel al na 30 000km voortandwiel verwisseld en eerdaags weer aan de beurt.
 
Oke, maar ik heb geen scottoiler, dus denk dat mijn ketting zijn levenseinde heeft genaderd.
 
Grrr, heb ik weer....net een paar weken geleden nieuwe achterband gehaald bij Pieter, nu al lek '(
Dinsdag maar even laten plakken -O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan