Yamaha TDM 850 en 900 Topic Deel 6

Zeg Pieter, heb je toevallig die stuurtjes al binnen gekregen? Ik wil binnenkort weer eens wat klussen aan de TDM ;)

en weer een mooi ritje naar Friesland :9
 
Laatst bewerkt:
De Tracer afgelopen donderdag al in Medemblik gespot.3 stuks op duitse platen,waren mannen van Yamaha NL.Lekker geluidje,mooie motor!!
full
 
Vond de Mt-09 erg lekker rijden, alleen de zithouding viel tegen.
Dit zal een stuk beter zitten denk ik zo. Ook een ander zadel t.o.v. MT-09.

Ik ben benieuwd!
 
Hij heet dus tracer..
In rood,grijs en blauw te koop
Is dat gouden front van Öhlins ?
 
Laatst bewerkt:
ruit staat helemaal los van de kuip... had aan de onderzijde best aan kunnen sluiten bij de koplampen!
 
Die ruit is inderdaad voer voor de accessoire fabrikanten. Wellicht een sluitderuitopdekuipaan passtuk voor de Tracer. Designed by HPS Accessories Inc. ?

een beetje een normaal ruit, onder breed en naar boven taps toelopend zou hem niet misstaan.
of ben ik nu ouderwets?? :)
 
ruit staat helemaal los van de kuip... had aan de onderzijde best aan kunnen sluiten bij de koplampen!

Nou heb ik al een tijdje zo'n ruitversteller op m'n TDM zitten, waardoor de ruit dus ook zo "los" staat, grappig effect daarvan is dat er minder vacuum ontstaat achter de ruit waardoor deze, naar mijn idee, effectiever is :Y
Of het mooi is, da's een ander verhaal... :P

full
 
Zeg Pieter, heb je toevallig die stuurtjes al binnen gekregen? Ik wil binnenkort weer eens wat klussen aan de TDM ;)

en weer een mooi ritje naar Friesland :9


Alles LSL komt eind deze week binnen.
heeft allemaal wel wat lang geduurd... maar is nu bevestigd!

groet,

Pieter
 
Terug
Bovenaan Onderaan