Yamaha TDM 850 en 900 Topic Deel 6

Gebruik deze
 

Bijlagen

  • Screenshot_20220318_161606_com.duckduckgo.mobile.android.jpg
    Screenshot_20220318_161606_com.duckduckgo.mobile.android.jpg
    86,7 KB · Weergaven: 36
Mss leuk voor de liefhebbers., 25jarig jubileum TDM club.

 
Mss leuk voor de liefhebbers., 25jarig jubileum TDM club.

Wordt zeker erg leuk!!
 
Oja.. lees het nu op de site. Niet goed gekeken/gezien.
Mss kom ik die dag wel even langs.
Ben meer van rurale omgevingen om een tentje neer te zetten.
 
Zal wel even zien.. ben meer van kleinschaligheid en eenvoud enzo.
 
Is er iemand die toevallig nog een middenbok heeft liggen en der wel vanaf wil? mijn bbroertje heeft een TDM aangeschaft vorige maand, maar daar zat geen middenbok bij. Is toch wel handig :)
 
Hoi allemaal,
Ik ben op zoek naar een andere rempomp voor de voorrem van een tdm850 uit '98. Heeft iemand zoiets liggen? Of kennis van een rempomp van een ander type waar hier ook op zou passen?
 
Hoi allemaal,
Ik ben op zoek naar een andere rempomp voor de voorrem van een tdm850 uit '98. Heeft iemand zoiets liggen? Of kennis van een rempomp van een ander type waar hier ook op zou passen?

Martijn,

Ik heb er een rempomp van een Yamaha R1 opgezet. Gekocht bij een motorsloop als complete set bestaande uit rempomp, hendel, reservoir, slangen, en blauwe remklauwen (bluespots). Was niet helemaal 1:1 over te zetten, ik had een soort haakse verloopbanje nodig op de rempomp, en heb de originele remleidngen gebruikt. Later vervangen door stalen leidingen.
 
Alle 3 bedankt voor de tips, daar kan ik wat mee.
De oude rempomp komt niet meer terug na inknijpen van de remhendel. wel als je de zuigers in de remklauwen handmatig terug duwt.
Revisie van de rempomp raadde de motorzaak hier af, hij adviseerde wel een 2de hands vervanging te zoeken.
 
Dag lieve mensen. Ik ben na 25jaar 4cilinders te hebben gereden nu ook in het bezit van een tdm 850 uit 97. En I like it. Nu zoek ik eigenlijk een wph, en voor de time being een digitale. Kan iemand mij daaraan helpen?

Tnx alvast.
 
Terug
Bovenaan Onderaan