Yamaha TDM 850 en 900 Topic Deel 6

Heb mijn TDM850 al een tijdje verkocht maar vond dit nog bij een verhuizing. Weet het niet meer zeker maar is volgens mij een deel dat je nodig hebt bij plaatsing van een achterdrager. Is in staat van nieuw en gratis af te halen in Zwolle. Bij geen belangstelling is de vuilstort de volgende optie maar dat zou natuurlijk jammer zijn.
 
Dit dus
 

Bijlagen

  • 76C62AC4-771E-427C-898E-BECC301ECAD0.jpeg
    76C62AC4-771E-427C-898E-BECC301ECAD0.jpeg
    465,1 KB · Weergaven: 36
Ja, volgens mij klopt dat. Komt me in ieder geval bekend voor wat je zegt :)
 
Laatst bewerkt:
Erg nette motor prachtig sjieke kleurstelling. De einddempers zijn niet mijn smaak, maar gelukkig hoef jij daar je niets van aan te trekken!
Dank!
Wat betreft die demper, ik ben er nog niet over uit. Ik heb deze als compleet set met RVS-voorbochten gekocht, aangezien de originele bochten waren doorgerot t.h.v. de collector.
Ik twijfel nog om de originele demper weer te plaatsen, of een andere einddemper die wat beter past.
 
Ik heb deze 3VD al een tijdje. En al aardig wat op gereden.

En toen ging de accu dood. Tank eraf en van de schrik laten vallen, want er zat nog drie liter benzine in de 'lege' tank.

Geen deuk gelukkig, maar wel nare beschadigingen aan de decals. Ik hou mij aanbevolen voor tips voor nieuwe passende decals.

Waarom de tank er helemaal af? Na elke rit stonk het naar benzine. De vorige eigenaar had totaal de verkeerde (wasmachine)klemmen gebruikt en die sneden 'fijntjes' in de slangen.

Mooie knijpklemmen en 6mm (binnenmaat!) slangen besteld. Wat een gepriegel met het kraantje. Ik moet nog geschikte boutjes/moertjes vinden om het kraantje netjes vast te maken.

Verder een USB poort met 'spanningsmeter' gemonteerd. Kan apart worden uitgeschakeld, maar wel handig om de (laad)spanning te checken.

Banden van Bridgestone BT 46 wat een dure grap was. Maar ik hou van grip, dus dan kom je uit op de BT. Mijn Diversion had ik ook op BT gezet.

Een paar fotootjes...
 

Bijlagen

  • IMG_20230210_164852.jpg
    IMG_20230210_164852.jpg
    703,4 KB · Weergaven: 39
  • IMG-20230210-WA0055.jpeg
    IMG-20230210-WA0055.jpeg
    266,2 KB · Weergaven: 38
  • IMG_20230128_183321.jpg
    IMG_20230128_183321.jpg
    326,2 KB · Weergaven: 33
  • IMG_20230128_183303.jpg
    IMG_20230128_183303.jpg
    266,4 KB · Weergaven: 36
  • 1665231024462.jpg
    1665231024462.jpg
    528,7 KB · Weergaven: 36
  • IMG-20230210-WA0057.jpeg
    IMG-20230210-WA0057.jpeg
    131,7 KB · Weergaven: 39
Zo, die ziet er nog strak uit. Deze kleur zie/zag je niet veel, in tegenstelling tot de 4TX en de 5PS die wel vaak geel zijn. Balen van je tank. Ik zie het zo niet op de foto’s, maar die zijn misschien van voor dat voorval.
Als je alles weer strak wilt hebben ontkom je niet aan het overspuiten van de tank.
Dan heb je ook nieuwe stickers nodig. Je kunt daarvoor kijken in Engeland bij Classismotorcycledecals. Wellicht hebben die wat.
Succes!
 
Zo, die ziet er nog strak uit. Deze kleur zie/zag je niet veel, in tegenstelling tot de 4TX en de 5PS die wel vaak geel zijn. Balen van je tank. Ik zie het zo niet op de foto’s, maar die zijn misschien van voor dat voorval.
Als je alles weer strak wilt hebben ontkom je niet aan het overspuiten van de tank.
Dan heb je ook nieuwe stickers nodig. Je kunt daarvoor kijken in Engeland bij Classismotorcycledecals. Wellicht hebben die wat.
Succes!
Ja, foto's zijn van voor het noodlottige geval ... Ik zal binnenkort eens een foto van de schade laten zien... En bedankt voor je tip!
 
Zo, die ziet er nog strak uit. Deze kleur zie/zag je niet veel, in tegenstelling tot de 4TX en de 5PS die wel vaak geel zijn. Balen van je tank. Ik zie het zo niet op de foto’s, maar die zijn misschien van voor dat voorval.
Als je alles weer strak wilt hebben ontkom je niet aan het overspuiten van de tank.
Dan heb je ook nieuwe stickers nodig. Je kunt daarvoor kijken in Engeland bij Classismotorcycledecals. Wellicht hebben die wat.
Succes!
Mooi geel is niet lelijk.
20220420_174018.jpg
 
Mooie 3VD, frankmono. Goed bezig, alleen een tank droppen is ff minder. Ik heb weleens stickers besteld bij dekoronline.hu . Waren niet eens super duur. Het benzinekraantje zit met een paar gekke boutjes vast omdat voor de originele boutjes de schroefdraad uitgelubberd is. Gebeurt vaak. Eventueel een nieuw draadje tappen en knappe boutjes erbij zoeken.
 
Kan ik hier nog iemand blij maken met een "binnen kuipdeel"? Komt van een TDM900. Heeft twee beschadigingen en daarom gratis af te halen in Heemstede.
Zie foto's. 20230217_153627.jpg20230217_153636.jpg20230217_153643.jpg20230217_153650.jpg
 
Hier vind je mogelijk ook wel iets: Das FORUM für TDM und Tracer - Foren-Übersicht
of hier: Inside the TDM by JBX / What's new ?
en natuurlijk hier: https://tdm-trx-tracer.nl/forums/
 
Ik heb deze 3VD al een tijdje. En al aardig wat op gereden.

En toen ging de accu dood. Tank eraf en van de schrik laten vallen, want er zat nog drie liter benzine in de 'lege' tank.

Geen deuk gelukkig, maar wel nare beschadigingen aan de decals. Ik hou mij aanbevolen voor tips voor nieuwe passende decals.

Waarom de tank er helemaal af? Na elke rit stonk het naar benzine. De vorige eigenaar had totaal de verkeerde (wasmachine)klemmen gebruikt en die sneden 'fijntjes' in de slangen.

Mooie knijpklemmen en 6mm (binnenmaat!) slangen besteld. Wat een gepriegel met het kraantje. Ik moet nog geschikte boutjes/moertjes vinden om het kraantje netjes vast te maken.

Verder een USB poort met 'spanningsmeter' gemonteerd. Kan apart worden uitgeschakeld, maar wel handig om de (laad)spanning te checken.

Banden van Bridgestone BT 46 wat een dure grap was. Maar ik hou van grip, dus dan kom je uit op de BT. Mijn Diversion had ik ook op BT gezet.

Een paar fotootjes...

Mooie TDM, ik heb er ook één in deze kleurstelling. De mooiste uitvoering die er geweest is in mijn optiek.
Dat neemt niet weg dat ik die van mij binnenkort ga verkopen omdat ik een waardige opvolger voor 'mijn' TDM heb gekocht.

Als er interesse is kan dat via een PM.

Groeten Ramón
 
Terug
Bovenaan Onderaan