km stand, elke 40k kleppen controle.Beste forum lezers. Ik ben momenteel aan het kijken voor een TDM 900. Ik ga 2e hands kopen en wil graag weten waar ik al zoal op moet letten. Met andere woorden, wat zijn de zwakke punten waar aandacht aan gegeven moet worden bij een aanschaf. Ik hoor graag van jullie.
Die van mij bleef eens hangen
Ok dankje! Toch maar eens nagemeten. Nu zegt de meter vanmorgen na een nachtje aan de lader 14,3.
Vandaag toch maar met ov ivm de sneeuw vanmiddag. (Anders zit mijn lieve vrouw ongerust te zijn)
Teddy mag nog even aan de lader blijven.
Er zijn handleidingen voor de TDM (4TX).Hoi! Recent heb ik een TDM 850 aangeschaft, compleet met sloten, koffers en zeer recent uitgevoerd groot onderhoud, dus kan ik nu kijken naar upgrades en goodies. Uiteraard opzoek gegaan naar een wph, alleen manual NO.3540 van Haynes is voor de TDM tot (en met?) 1999.. en kan geen andere vinden.
Betekend het dat zowel de 3vd (1991 - 1996) als de 4TX (tot de modellen van 1999 schijnbaar)in 1 boek staan en de bouwjaren erna dusdanig hetzelfde waren dat er geen nieuwe manual nodig is?
Of is er nog een boek voor modellen 1999 - 2001 die ik gewoon weg niet kan vinden..
Ondanks de prijs koop ik het liever in 1x goed dan weer moeten ruilen en gedoe
Alvast bedankt!
Top! Dank voor de antwoorden, zal vast het boek van Haynes bestellen en op het TDM forum de download opzoeken
Heeft er iemand ervaring met Oxford handvatverwarming op de TDM900? Ik heb een TDM gekocht (die hopelijk snel wordt geleverd) en heb alvast de Hot Grips Sports gekocht voor erop. Nu las ik op Carpe TDM echter dat je voor de TDM de Adventure zou moeten hebben, omdat alleen die de juiste lengte zou hebben - Sports en Touring zouden te kort zijn.
Dankje!Mooie fiets, veel fijne kilometers gewenst!
Zou iets van de ontsteking/elektra verdenken als het af en toe is (stekkertjes etc ook nog goed?), hou me verder stil want ik heb verder geen ervaring met TDM's.Ik heb sinds een aantal maanden dat mijn TDM 900 af en toe op 1 cilinder loopt. Het gebeurt met name in de eerste 2 versnellingen, en altijd onder de 3000 toeren. Ik kan niet goed pinpointen wanneer het optreedt, het gebeurt zowel met koude als warme motor. Ik heb verse iridium bougies, maar die verhelpen het probleem helaas niet. Hebben jullie suggesties?