Ik ga op een campingtripje en wil graag een verbreding van mijn zijstaandaard (de onderkant daarvan). Nu vindt ik ze, godsgruwelijk duur overigens voor zo'n klein stukje metaal) overal op internet, maar niet voor de TDM900. Iemand enig idee waar te zoeken? Én te vinden?
Verkeerde zuinigheid van de vorige eigenaar denk ikIn m'n onlangs gekochte tdm 850 3vd zitten twee verschillende bougies.
Heeft dit nut?
Type dpr5ea9 en dpr8ea9
Zo te zien zaten zever ook al een tijdje in, dus ze worden toch vervangen. Ben gewoon benieuwd.
Inmiddels is de wijzer professories gerepareerd.Even een vraagje voor de kenners
Afgelopen toerweekend besloot het langste deel van mijn snelheidsmeter naald onderin te gaan liggen.
Waarschijnlijk is het kunstof uitgedroogd en is hij door de trillingen afgebroken.
Het gaat trouwens om een 3VD.
Maar nu heb ik diverse opties bedacht:
- Tellerset open maken en de naald met een druppie secondelijm terug op zijn plaats zetten, maar hoelang houdt dit weer?
- Een tweedehands 3VD tellerset kopen, maar de vraag is vaak hoe oud die alweer is en welke kuren er mogelijk in zitten.
- Een jongere 4TX set kopen, met mechanische km-teller.
Ik heb de stekkers op foto's bekeken van de 4TX en 3VD tellersets en zie zo snel geen verschil.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Past dit zoals de foto's mij doen vermoeden één op één?
De mechanische versie kun je zo uitwisselen. Maar dan heb je wel een verkeerde km stand. Ik zou alleen een andere wijzer op je originele teller zetten.
Ik ga op een campingtripje en wil graag een verbreding van mijn zijstaandaard (de onderkant daarvan). Nu vindt ik ze, godsgruwelijk duur overigens voor zo'n klein stukje metaal) overal op internet, maar niet voor de TDM900. Iemand enig idee waar te zoeken? Én te vinden?
[afbeelding]
Gewoon zoiets aanschaffen, kost haast niets, kan je gewoon onder je zadel kwijt en past altijd.
[afbeelding]
Gewoon zoiets aanschaffen, kost haast niets, kan je gewoon onder je zadel kwijt en past altijd.
Leuk ding.
Waar kan ik die vinden ?
Reminderkoord heb ik al.
Deksel Augurkenpot
Low budget en werkt prima
Hoi,
ik ben sinds kort de trotse bezitter van een geel-grijze TDM uit 1997. Deze heeft vrij lang stilgestaan waardoor de carburateurs vast zaten en de kanalen en sproeiers verstopt waren met koper oxidatie.
Nu probeer ik de carburateurs weer terug te plaatsen, maar ik kom eigenlijk niet goed genoeg bij de schroefjes van de inlaatrubber klemringen. Ofwel het frame, of de olietank zitten in de weg. Ook komt de kruiskopschroevendraaier niet recht voor de schroefjes.
Wie heeft de gouden tip?
groeten,
Michiel
[afbeelding]
Gewoon zoiets aanschaffen, kost haast niets, kan je gewoon onder je zadel kwijt en past altijd.
Heb inmiddels een mooi plaatje dat er vast onder zit 'gehaald' uit Polen, niet te duur en maakt de standaard net wat breder