Yamaha tenere 1200

Komt goed

Die hard MF'er
17 sep 2022
456
64
Hallo
Ik heb een tenere 1200 en mijn vraag aan jullie is weet iemand wat voor telefoonhouder op de stangetje past bij de tellers is hier iets voor?
 
De meeste telefoonhouders komen toch met een universeel montagesetje ?

Misschien is het ook wel makkelijk als je deelt wat voor telefoon er op moet komen
 
Ik heb een ram grip erop zitten met van die rubber vulling ertussen. Buisje is denk ik max 1 cm dik, wellicht minder.
 
Er zijn 19286 verschillende soorten telefoonhouder...Ik heb altijd SP Connect. Daar heb je deze onder andere voor:
46.90.50.H1SPMotoMoutPROMotorradhalterungsw1003843089020.jpeg

Er zitten verschillende ringen bij voor verschillende diameters.
 
Dank allemaal voor de info ik heb er genoeg gezien. Maar zijn allemaal voor de stuur.
 
Als er al iemand een speciale houder voor zo'n dun stangetje maakt,denk er dan aan dat je de hoofdprijs gaat betalen.
De meeste zijn voor een stuur gemaakt omdat dat overal op past,en het dan VEEL goedkoper is omdat er veel meer van gemaakt worden.
Kijk eens of je geen kleinere (sanitair of zo) klem aan een universele houder kan bevestigen,of materiaal waarmee je het gat tussen buis en klem kan opvullen.
 
12 mm stauff klem en een zelfgemaakte plaatje.

Verder staat ali / ebay vol tenere 1200 specifieke klemmen.
 
Hoi.

Kort vraagje 10w 40 half synthetisch moet in de Yamaha Tenere 1200 zover ik weet. Maar welke merk gebruiken jullie? Motul? Yamalub? Gr
 
Ik gebruik altijd Motul 7100, is een vol syntheet. Yamalub is gewoon een te dure merknaam van Yamaha zelf, ook goede olie.
 
Ik gebruik altijd Motul 7100, is een vol syntheet. Yamalub is gewoon een te dure merknaam van Yamaha zelf, ook goede olie.
Dealer vertelde mij dat er kans bestond dat die ging slippen van vol synthetisch? En de ringetjes bestel je die meteen mee met de olie? 12mm? Of 14mm
 
Als jij carterolie voor motorfietsen hebt gaat er niks slippen. Je mag er geen auto olie in doen, dan gaat je koppeling slippen. Ikzelf heb nog nooit dat koperen ringetje vervangen. Aftapplug normaal met gezond verstand vastzetten, gaat echt niet lekken.
 
Als jij carterolie voor motorfietsen hebt gaat er niks slippen. Je mag er geen auto olie in doen, dan gaat je koppeling slippen. Ikzelf heb nog nooit dat koperen ringetje vervangen. Aftapplug normaal met gezond verstand vastzetten, gaat echt niet lekken.
Ik had toen de tijd yamalub bij ze gekocht en toen zeiden ze dat die half moet zijn van vol ging die slippen haha vandaar. Maar goed dan ga ik ook motul 7100 vol halen scheelt wat in geld en ik geloof dat motul gewoon goed is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan