Yamaha Thunderace 2002

xhalit

Rookie
2 jun 2011
23
0
Bergen op Zoom
Beste Motorrijders,

Sinds ongeveer een maand heb ik mijn rijbewijs. Ik ben 21 jaar en 1.72 / 76kilo.
Ik heb als eerste motor een yamaha thunderace gekocht en heb nooit op een ander motor gereden.

Nu heb ik er een beetje spijt van en wil ik graag eens gebruik maken om mijn motor aan te bieden.
1ste: ik vind mezelf te klein voor zo een machine.
2de: een 1000cc vind ik als eerste motor toch een beetje overdreven.


Yamaha Thunderace (yzf 1000)
Kilometerstand: 76500 km (wordt nog op gereden)
Segment: Supersport
Alarm: spyball
Bouwjaar: 2002
Kleur: Zwart/grijs
Aantal cilinders: 4
Vermogen: 145 pk (incl. Dynojet kit)

Achterband is aan vervanging toe en de topkuip / achterkant is beetje beschadigd.

Zelf wil ik de motor niet kwijt!
Het is echt een geweldige machine!!!
Maar ik wil toch wat rustiger beginnen 600cc

Onlangs heb ik de middenkap grijze gedeelte laten spuiten.
Ook wil ik erbij vermelden dat deze beest niet / bijna geen druppel olie verbruikt! ik heb net 2000km gereden en olie pijl staat nog steeds op zn plek. Dus snap niet waarom ze zeggen dat een Thunderace zoveel verbruik?

Ik hoef er natuurlijk niet veel voor te hebben.
Een bedrag van 1750 is zeer zeker waard voor de motor.

Mijn bedoeling is om de motor zo snel mogelijk te verkopen en een smallere motor / 600cc te halen.

Tot slot:
Omdat ik graag een andere motor wil kopen mag hij voor deze prijs weg.

Mijn vraagprijs is €1750.

LET OP: deze prijs is tijdelijk! Wordt de motor niet verkocht binnen een maand dan hou ik het zelf.
Bellen op NUL ZES 22771139
mailen op h_isik@live.nl

Bezichtigen is geen probleem, ook het maken van een proefrit is mogelijk bij serieuze interesse.

Ik heb snel wat foto's gemaakt. Het is misschien niet de mooiste foto's! let niet op de kwaliteit.
full
 
Waar zijn de foto's van de schade aan de topkuip/achterkant?

In je advertentie waarschuw je voor een beetje schade, maar op de foto´s is er niets van te zien.
 
Ik mis hier nogal wat stikkers?? En het lijkt alsof het kontje niet recht boven het achterwiel staat??
Verder zijn het fijne motoren en volgens mij hadden alleen de eerste Thunderaces last van olie verbruik, die vanaf 1996, daarna zou er een modificatie zijn geweest! ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan