Yamaha Thundercat 600

Is een mooie fiets, rijdt vast super.
Anbergen komt de mijne ook vandaan. Ook Duits. Geen problemen mee :]
Nou nog geld zien te ritselen :)

Rijd echt zeer goed, maar wat wil je als je al bijna een jaar op niets anders dan een Rebel rijdt. Heb hem dus niet gekocht, dus degene die zelf nog op zoek zijn naar een Thundercat moeten bij Anbergen aan de Zwarte Dijk in Slagharen zijn.
 
het bedrag dat jij noemt is dat het bedrag waar hij voor te koop staat ??? of is er al geld vanaf na verkoop praatje ??

Anders gezegt ... denk je dat hij nog korting geeft als je niks in te ruilen hebt ??
 
ik las op dealerinfo dat ze bij Anbergen een gast een schade motor hebben verkocht

!!! zonder dat ze hem dat vertelden !!!

dan heb ik er niet zo\'n goed gevoel meer bij !!
 
is het eigenlijk ook mogelijk om een motor te laten checken door een motorzaak + formulier wat wel/niet ok is ???

kan me voorstellen dat mensen geen risico willen lopen bij het aanschaffen van een particuliere fiets

gaat toch om veel geld... en je moet de verkoper maar geloven..
 
is het eigenlijk ook mogelijk om een motor te laten checken door een motorzaak + formulier wat wel/niet ok is ???

kan me voorstellen dat mensen geen risico willen lopen bij het aanschaffen van een particuliere fiets

gaat toch om veel geld... en je moet de verkoper maar geloven..

Je bedoelt net zoiets als wat de ANWB doet voor auto\'s? Geen idee eigenlijk. Zou wel handig zijn.
 
kost je 110 euro .... is wel de moeite waard aangezien je motor makkelijker te verkopen is
 
Terug
Bovenaan Onderaan