Hallo allemaal,
vanaf vandaag mag ik eindelijk vol vermogen rijden. De Thundercat dus opgehaald en de begrenzer verwijderd. Ik dacht tegelijkertijd even mijn gashendel te kunnen versoepelen door aan een schroef te draaien, waarvan ik toen dacht dat ik hiermee de veer van mn gas strakker zette, maar me later bedacht dat dit de middelste synchronisatieschroef van mijn carbs was. Ik heb dus een synchronisatieset opgehaald om de boel weer te fixen, maar ik krijg de motor niet meer lekkerlopend. Als ik m start schiet ie in de toeren, ook klinkt het motorgeluid niet zoals ik gewend ben.
Nu is mijn vraag: weet iemand hoeveel slagen (in of uit) de standaard afstelling van deze schroef is zodat ik van daaruit met de synch set fijner kan afstellen? Het gaat dus om de middelste van de drie schroeven, waarmee je de carbs 1 en 2 synchroon zet aan 3 en 4.
Hopelijk kan iemand mij op weg helpen
Groeten, Emilio
vanaf vandaag mag ik eindelijk vol vermogen rijden. De Thundercat dus opgehaald en de begrenzer verwijderd. Ik dacht tegelijkertijd even mijn gashendel te kunnen versoepelen door aan een schroef te draaien, waarvan ik toen dacht dat ik hiermee de veer van mn gas strakker zette, maar me later bedacht dat dit de middelste synchronisatieschroef van mijn carbs was. Ik heb dus een synchronisatieset opgehaald om de boel weer te fixen, maar ik krijg de motor niet meer lekkerlopend. Als ik m start schiet ie in de toeren, ook klinkt het motorgeluid niet zoals ik gewend ben.
Nu is mijn vraag: weet iemand hoeveel slagen (in of uit) de standaard afstelling van deze schroef is zodat ik van daaruit met de synch set fijner kan afstellen? Het gaat dus om de middelste van de drie schroeven, waarmee je de carbs 1 en 2 synchroon zet aan 3 en 4.
Hopelijk kan iemand mij op weg helpen
Groeten, Emilio