Yamaha Thundercat

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sjohnie

Die hard MF'er
2 sep 2009
693
0
Brabant
Na de motor ontgroeit te zijn, bied ik hierbij mijn betrouwbare Thundercat aan. Het was vooral een motorfiets voor mij om het circuitrijden mee te gaan leren, redelijk goedkoop in onderhoud en makkelijke fiets om mee te beginnen. De thundercat heeft de volgende opties:

- full floating Brembo remschijven.
- Sbk remblokken.
- Progressive voorveren Hyperpro 75 a 80 kilo.
- Instelbare schokbreker, Wilbers 75 a 80 kilo.
- Radiale rempomp ZX6R '06 (origineel).
- complete uitlaten systeem Akropovic (geen geluidsbewerking op Zolder).
- K&N luchtfilter.
- Nieuwe oliefilter en olie (Motul).
- Lucas remschakelset.
- inclusief regenbanden.
- staat op redelijk goede Pirelli Diablo Rosse Corsa's.

Aangezien ik het liefst dit seizoen nog overstap naar een modernere motorfiets vraag ik er €1000. Een schappelijke prijs voor een motorfiets die nog lang mee kan, de fiets is daarbij een ideale motorfiets als regenfiets te gebruiken voor erbij of voor de beginner die liever niet zijn straatmotor neerlegt bij een crash.

Foto's bij het praatje:

imagea4f5d.jpg

imaged1d42.jpg

image49931.jpg

image3d169.jpg

imageb7050.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ben wel gevangen door deze motor, wat voor ronde tijden reed je op assen , en waar kunnen we deze motor bekijken?
 
Ben wel gevangen door deze motor, wat voor ronde tijden reed je op assen , en waar kunnen we deze motor bekijken?

Mijn rondetijden op Assen (eerste keer Assen was dat) rond 2.10 dacht ik met een te korte gearing. De motor is te bekijken in Veghel.
 
Leuke fiets, maar heb er al een dus geen interesse. We heb ik een vraag: Heb je die circuitkuip zelf gemaakt of ergens gekocht?

& gratis kick
 
Kunnen we morgen misschien bellen, een paar dingen bespreken? En misschien ergens uitkomen?

Groeten yori michael en rens
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan