yamaha Tmax tech max 2020 - 560cc

Je gaat er zeker geen spijt van krijgen, alleen is de aankoop nogal duur, er zijn goedkopere alternatieven maar die missen dan net weer dat tikkeltje (elektrisch scherm, cruise control) wat ik net wil. Misschien informeren wat de nieuwe kleur wordt voor 2021 😉
 
Dit is een moeilijke vraag vermits ik niet in Denhaag woon, maar als je deze maatregelen al neemt ben je al een stuk verder, de track en trace van Yamaha die je het eerste jaar gratis krijgt werkt heel goed, van zodra je scooter wordt opgetild krijg je telefoon van het call center, ik heb het een keertje voor gehad toen mijn Tmax op onderhoud ging , ik had vergeten te melden voor een garage bezoek en kreeg telefoon van het callcenter.
Wat ik ook wel goed vind is eens je stuurslot op staat de centrale bok vergrendeld, d.w.z dat je minste met 2-3 personen moet zijn om hem op te tillen om hem te kunnen verplaatsen.
Hier buiten heb ik ook nog een tweede track en trace en een schijfremslot met alarm, meer kan ik niet meer doen.
Hopelijk houd iedereen zijn handen er vanaf 😉
dus jij hebt ook geen garage om erin te doen
 
Thx @Dandev, ik wil graag een testrit maken maar er zijn bij de verschillende dealers geen demomodellen beschikbaar, dus helaas nog ff wachten helaas,
USB is denk ik wel handig inderdaad, is dit een standaard Yamaha accessoire?


van de Kuinder in Hilversum niet??
Dat zou ik opmerkelijk vinden.
 
dan hoef jij je toch niet zo druk te maken als ik. ik heb nergens om het te zetten. Moet het letterlijk voor mn deur aan een anker binden
 
Ikzelf zou dat niet aandurven om m'n scoot buiten te laten staan.
Ook vind ik het domweg zonde.

Dan zou ik n overdekte stalling zoeken en huren, maar ik gebruik de mijne dan ook niet voor woon-werk.
Dan is t lastiger als hij niet bij je huis staat.

Verzekeren tegen diefstal is n no-brainer.
Die van mij is all-risk zelfs
 
Ikzelf zou dat niet aandurven om m'n scoot buiten te laten staan.
Ook vind ik het domweg zonde.

Dan zou ik n overdekte stalling zoeken en huren, maar ik gebruik de mijne dan ook niet voor woon-werk.
Dan is t lastiger als hij niet bij je huis staat.

Verzekeren tegen diefstal is n no-brainer.
Die van mij is all-risk zelfs
stalling is geen optie 80 euro per maand plus ik gebruik het elke dag letterlijk.
en ja wat moet ik dan geen scooter rijden omdat ik bang ben dat het gestolen word is ook geen optie.
 
Ikzelf zou dat niet aandurven om m'n scoot buiten te laten staan.
Ook vind ik het domweg zonde.

Dan zou ik n overdekte stalling zoeken en huren, maar ik gebruik de mijne dan ook niet voor woon-werk.
Dan is t lastiger als hij niet bij je huis staat.

Verzekeren tegen diefstal is n no-brainer.
Die van mij is all-risk zelfs
Ik vind het wel erg dat je het niet zou aandurven om de scooter buiten te laten staan.

Ik woon in een landelijke gemeente en mijn scooter staat altijd binnen in de fietsenberging, samen met de 5 fietsen die we hebben.

Maar als ik in naburige steden rondrij, Mechelen, Leuven, dan staan de scooters daar gewoon op straat: voor het huis op de stoep of bij zo van die fietsparkeereilandjes. Wellicht meestal wel met een extra kettingslot. Ik hoor hier ook niet echt iets over scooters die gestolen worden.
Ik weet niet of anderen hier uit BE daar een andere ervaring mee hebben.
 
Ik vind het wel erg dat je het niet zou aandurven om de scooter buiten te laten staan.

Ik woon in een landelijke gemeente en mijn scooter staat altijd binnen in de fietsenberging, samen met de 5 fietsen die we hebben.

Maar als ik in naburige steden rondrij, Mechelen, Leuven, dan staan de scooters daar gewoon op straat: voor het huis op de stoep of bij zo van die fietsparkeereilandjes. Wellicht meestal wel met een extra kettingslot. Ik hoor hier ook niet echt iets over scooters die gestolen worden.
Ik weet niet of anderen hier uit BE daar een andere ervaring mee hebben.
daarom joh. je kan je plezier niet laten afnemen door sukkeltjes die niet van andermans spullen af kunnen blijven,.
ALARM TRACKER EN KETTINGSLOT EN YOUR GOOD TO GO.
vooral als het voor je huis staat en je kanm horen als het afgaat
 
Terug
Bovenaan Onderaan