yamaha Tmax tech max 2020 - 560cc

ben binnenkort de eigenaar van een mooi tech max exemplaar en zou graag wat vragen, antwoorden en ervaringen willen deln
 
Erg gaaf
 

Bijlagen

  • DA67B851-6F49-4684-AB5F-FA408BCA106D.jpeg
    DA67B851-6F49-4684-AB5F-FA408BCA106D.jpeg
    183,2 KB · Weergaven: 46
Ben op zoek naar een mogelijkheid om een mount voor mijn mobiele telefoon te monteren (o.a. Voor route/navigatie en Flitsmeister) maar heb nog weinig kunnen vinden online voor deze versie van de tmax tech Max. Alle ideeen/opties zijn welkom
 
Oké, Tnx. Ik heb nog niet zo’n goed idee hoe dat er uit ziet en waar die geplaatst wordt. Ik ga het wel even vragen bij de dealer.
vind het wel een flink bedrag voor een ‘houder’
Je hebt de universele mount met USB en daar kan je de ram x mount op klemmen, zie foto's. Geen goedkope oplossing inderdaad, maar vind het persoonlijk wel de mooiste. Kan morgen eventueel wel even kijken of ik een foto kan maken van hoe het bij mij zit.

B74-F81A0-00-00-UNIVERSAL-STAY-Studio-003_Tablet.jpg

Schermafbeelding 2020-01-27 om 21.55.06.png
 
Ah, dat ziet er wel netjes uit. Zo kan ik er denk ook wel een quad lock mount op zetten. Tof als je foto maakt hoe het er bij jou uitziet!
 
Ah, dat ziet er wel netjes uit. Zo kan ik er denk ook wel een quad lock mount op zetten. Tof als je foto maakt hoe het er bij jou uitziet!

Hier de foto. Beetje brakke kwaliteit doordat ik hem met een oude iPad in de garage heb moeten nemen ;-)

C85725F4-45E3-4B5D-8220-F9D483E0732F.jpeg
 
Bij aankoop van mijn TMax DX in 2018 heb ik een gsm-houder van Shad laten plaatsen.
Onlangs heb ik een TMax Tech Max gekocht. De gsm-houder werd van mijn oude TMax naar mijn nieuwe TMax overgeplaatst.
Ik vind het een goed systeem omdat de houder kan worden afgenomen en in het zijvakje kan worden opgeborgen.
De kostprijs bedroeg 50 €. Voor het plaatsen en overplaatsen heb ik geen extra kost moeten betalen.01.jpg02.jpg03.jpg04.jpg05.jpg06.jpg07.jpg
 
Ben op zoek naar een mogelijkheid om een mount voor mijn mobiele telefoon te monteren (o.a. Voor route/navigatie en Flitsmeister) maar heb nog weinig kunnen vinden online voor deze versie van de tmax tech Max. Alle ideeen/opties zijn welkom

doe jezelf een plezier en koop gewoon een tomtom rider.
Actieve bracket zit erbij dus navigatie zit met rammount vast en laadt wanneer je contact aanzet.
GPX routes in the cloud naar je tomtom sturen dus niks kabeltjes
Route past zich aan wanneer je anders wilt rijden/stuk afslaan
Je kunt de route beginnen waar je wilt dus je hoeft niet naar t begin
Connect met je smartphone en je ziet alle files en flitsers, ook de mobiele
Waterdicht
Met handschoen te bedienen.
Instructies via bluetooth naar mn headset

Jarenlang zitten klooien met houders, smartphone die niet tegen trillingen kon, zo'n mapje tegen regen maar totaal onleesbaar met zonlicht, usb kabeltjes en altijd 1 in reserve bij me. Wanneer je iets wilde veranderen....stoppen, handschoenen uit en weer aan
Omdat 400 euro veel geld was. Nu heb ik er eentje en man dat had ik jaren geleden moeten doen.
 
Inderdaad.
Ik heb ik weet niet hoeveel houders gehad, ook altijd 1 reservere mee.
Was met BMW GS1200 in Oostenrijk maar door trillingen ging m'n smartphone op hol.

Had geen rammount ook.
Ik weet ook wel...de Tom Go appp op je smartphone kan ook veel, maar je smartphone is gewoon een teer apparaat.

Ook durfde ik bij t tanken nooit te laten zitten pfff.
 
Ook ik ben een gelukkige eigenaar van een Tmax 560. De groene. Net de eerste 1.000km erop gezet. Ben er erg blij mee. Ik heb vooralsnog besloten om te navigeren met telefoon. Op mijn vorige scooters had ik idd TomTom, maar wil eens ervaren hoe dat gaat met de telefoon. Tot op heden werkt het goed vind ik. De Tmax rijdt super, maar heb nog wel een roze bril op. Ik heb een Ak550 gehad, maar kwam al snel van een koude kermis thuis. De Tmax is echt duur vergeleken met de AK550, maar iets goedkopers kopen en dan van ellende inruilen schiet ook niet echt op.
 
Hoe zit het hier met de mensen die met de 560 rijden, iedereen tevreden ? nu ben ik misschien wat laat voor de telefoonhouder maar voor de Tmax van 2017 t/m 2020 heb je er eentje van acm'a.....ik heb deze ook op mijn Tmax 2017 alsook de orginele gps steun van Yamaha waarop ik mijn Tomtom staat als ik verder rij , als je het beste wil is de steun en de Tomtom de beste oplossing, voor korte ritten en naar het werk gebruik ik mijn smartphone samen met Waze , dat gaat ook goed maar de leesbaarheid in de zon is de Tomtom aardig wat beter dan je telefoon, de Tomtom is een duurdere investering maar de beste oplossing.
 
Hoe bevalt jullie TMax? Zeker veel aan het rijden? Ik ben ook geïnteresseerd er eentje aan te schaffen en benieuwd naar de (rij)ervaringen? Ik denk ik iig aan de TechMax ivm de verschillende opties die deze extra heeft.
 
Terug
Bovenaan Onderaan